خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تاکید کرد:

نقش کلیدی رسانه‌ها در ترویج اخلاق اسلامی

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۵۴۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بر نقش کلیدی رسانه‌ها در ترویج اخلاق اسلامی جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مختار کرمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن‌گرامیداشت ماه ربیع الاول اظهار داشت: مسلمانان باید محبت و دوستی خود را به اهل بیت در تمام مراحل زندگی نمایان کنند و این مهم تنها با تکیه بر فرهنگ اصیل نبوی ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش تعیین کننده ای در انتقال زندگی اسلامی دارند،تصریح کرد: امروزه مردم بدون رسانه ها نمی توانند زندگی کنند و ضروری‌است از ظرفیت بالای رسانه ها در راستای حفظ ارزش‌ها و تبلیغ فرهنگ اسلامی نهایت بهره را کسب کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات و آسیب های‌اجتماعی بدلیل دور بودن از فرهنگ نبوی است، افزود: اکنون باید بیش از هر زمان دیگری به این مهم توجه کرد و در صورت ترویج این فرهنگ مشکلات رفع خواهد شد.

وی با تاکید بر وحدت میان مذاهب خاطر نشان کرد: باید تهدیدی که در جامعه‌است را به فرصت تبدیل کرد وهمگام با دستورات قرآن کریم در مسیری حرکت‌کنیم که همواره مورد تاکید بزرگان و عالمان بوده است.

کرمی با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت ابراز داشت: در این هفته 46 برنامه با اعتبار بالغ بر 75 میلیون تومان در نظر گرفتیم و یکی از برنامه‌ها برگزاری 10 همایش شاخص در تمام شهرستانها با عنوان جشن نبوی است.

وی از دیگر برنامه های  این هفته را تشریح کرد و گفت: ایجاد 10 ایستگاه صلواتی در همه شهرستان ها، اجرای 20 مراسم در مناطق روستایی با محوریت مساجد، اجرای ده ها مورد گفتمان، اجرای شعر وحدت ویژه مداحان، اعزام مبلغین دینی در این ایام، برگزاری 10 محفل انس با قرآن کریم، برگزاری نمایشگاه نقاشی از آثار منادیات وحدت، نشست طلاب و روحانیون تشیع و تسنن و برکزاری 44 کارگاه آموزشی در سراسر استان با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی از برنامه های ایام هفته وحدت برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز