خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان خبر داد:

پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی کردستان به‌زودی معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۸۲

تاکنون مصاحبه عملی پذیرفته شدگان هشت دستگاه از ۲۶ دستگاه اجرایی استان از جمله دامپزشکی، سازمان زندان‌ها، انتقال خون، فرهنگ و ارشاد اسلامی، هواشناسی، امور مالیاتی، راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی انجام شده است.

ایلنا: مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان گفت: با توجه به برگزاری مراحل نهایی و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی، اسامی این افراد به‌زودی به دستگاه‌های اجرایی استان اعلام می‌شود.
اسعد یوسفی در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در سنندج، اظهار داشت: فرایند استخدام نیروهای مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان از محل سهمیه استخدامی سال ۹۰، طبق قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغ شده به استانداری کردستان در حال انجام است.
وی تصریح کرد: از هزار و ۳۱۲ سهمیه استخدامی استان، ۹۹۶ نفر از طریق نشر آگهی و ۳۱۶ نفر هم سهمیه بنیاد شهید و بدون برگزاری آزمون در ۲۶ دستگاه اجرایی استان جذب خواهند شد.
یوسفی با اشاره به اینکه در این آزمون ۱۵ هزار و ۱۲ نفر شرکت کردن، افزود: برای جذب این افراد دو مرحله آزمون در ۲۷ بهمن سال ۹۱ و نیز ۳۱ اردیبهشت امسال برگزار شد.
مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان با بیان اینکه آزمون‌های استخدامی در ۲۸ حوزه دانشگاهی و آموزشی در استان برگزار شد، گفت: پس از برگزاری آزمون‌های عمومی و تخصصی نتایج سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان از طریق وب سایت استانداری به اطلاع شرکت کنندگان رسید.
وی ادامه داد: در مرحله بعدی، دستگاه‌های اجرایی ضمن دعوت از پذیرفته شدگان، نسبت به تطبیق مدارک آن‌ها اقدام کرده و افراد بر‌تر برای مراحل گزینش معرفی شدند.
یوسفی یادآور شد: تاکنون مصاحبه عملی پذیرفته شدگان هشت دستگاه از ۲۶ دستگاه اجرایی استان از جمله دامپزشکی، سازمان زندان‌ها، انتقال خون، فرهنگ و ارشاد اسلامی، هوا‌شناسی، امور مالیاتی، راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی انجام شده است.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده، مصاحبه عملی سایر دستگاه‌ها نیز تا پایان سال جاری انجام می‌شود و در ‌‌نهایت پذیرفته شدگان نهایی جهت جذب و تشکیل پرونده به دستگاه‌های اجرایی معرفی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز