خبرگزاری کار ایران

لیگ‌قهرمانان آسیا؛

حاشیه‌های بازی پرسپولیس - بنیاد کار

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۳۶۶

پرسپولیس در ورزشگاه 43 هزار نفری بنیادکار به مصاف این تیم ازبکی رفته است.

به گزارش ایلنا، ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی قبلی هیچ تغییر ندارد. به هنگام حضور بازیکنان در لابی و صرف عصرانه داود کاشانی عضو گروه تدارکات پرسپولیس که از هواداران و مشوقین قدیمی تیم نیز است، پنج هزار دلاری که در هتل پیدا کرده بود را به مسوول پذیرش هتل داد و مسوول پذیرش نیز بلافاصله فردی که این پول را گم کرده بود را فراخواند و موضوع را به اطلاع وی رساند. این فرد که به شدت غافلگیر شده بود، بارها و بارها از این اقدام انسانی عضو تیم پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد و حتی اصرار داشت چند صد دلار به عنوان هدیه به داود کاشانی بدهد اما عضو تدارکات تیم از دریافت هدیه امتناع کرد و تاکید داشت؛ کار خاصی نکرده و وظیفه انسانی و شرعی‌اش را انجام داده است. او در قبال اصرارهای طرف مقابل گفت: کاری نکردم و تنها از شما درخواست می‌کنم برای پیروزی تیم ما برابر بنیادکار دعا کنید.

نژادفلاح، درخشان و خوردبین از این اقدام داود کاشانی تقدیر کرده و بارها به تحسین وی پرداختند. برخی بازیکنان که از این موضوع مطلع شده بودند نیز به خاطر این اقدام شایسته تبریک می گفتند.

در اتوبوس نیز عضو تدارکات تیم، سه بار برای سلامتی امام عصر (عج)، شادی روح حضرت فاطمه (س) و سلامتی اعضای تیم و برد سرخپوشان درخواست کرد کلیه اعضای تیم با صدای بلند صلوات بفرستند.

هوای تاشکند برخلاف گزارش هواشناسی که هوای نیمه ابری را پیش بینی کرده بود، کاملا آفتابی و صاف بوده و هوای دلپذیری را شاهد هستیم.

مومنی بدنساز تیم قبل از حرکت تیم به استادیوم در گفتگو با روابط عمومی باشگاه عنوان کرد: همه چیز خوب است. بازیکنان از نظر بدنی روی فرم هستند، هوا عالی است و مثل تهران. دعا کنید انشاا... با دست پر برمی گردیم.

طلال ناظر سختگیر و قانونمند اردنی از صبح امروز مدام با خوردبین و نمایندگاه باشگاه در تماس بوده و امورات مربوطه را پیگیری و کنترل می‌کند. وی بار دیگر ظهر امروز خواستار کنترل نهایی و مشاهده لباس های بازیکنان و گلرهای دو تیم شد و خوردبین لباس های تیم را بار دیگر برای او ارسال کرد. در شهر ترافیکی وجود نداشت و تنها اطراف ورزشگاه ترافیک نسبی دارد.

محمد نوری هنگام عزیمت تیم از هتل به ورزشگاه عنوان کرد: شهر تاشکند نسبت به 4 سال پیش که اینجا آمده بودیم، خیلی پیشرفت کرده و به نوعی با کلاس‌تر و مدرن‌تر شده است.

صاحب یک اتومبیل ون که هوادار پر و پا قرص تیم چلسی بود، رو به بازیکنان پرسپولیس برایشان دست تکان می داد و با نشان دادن دو انگشت علامت پیروزی را به آنها نشان داد. روی ون این علاقمند تیم چلسی لوگوی این باشگاه انگلیسی درج شده بود و پیراهن و گرمکن تیم چلسی نیز بر تن داشت. محمد نوری عنوان کرد این آقا از علاقمندان دو آتشه تیم چلسی است و با خنده گفت: شاید هم از اقوام و آشنایان آبراموویچ است.

اتوبوس پرسپولیس در شرایطی به استادیوم محل برگزاری مسابقه رسید که اتوبوس تیم بنیاد کار نیز 30 ثانیه پس از خروج سرخپوشان از اتوبوس مقابل درب ورودی اعضای تیم ها به استادیوم توقف کرد.

ابتدا سرخپوشان و سپس آبی‌پوشان بنیادکار وارد استادیوم شدند. ناظر اردنی محال بود فردی را بدون برخورداری از آی دی کارت به داخل استادیوم راه بدهد. ماموران امنیتی ازبکستانی نیز بلیت ها و جایگاه استقرار تماشاگران را با دقت کنترل می کردند.

محمد حسین نژادفلاح پس از مشایعت تیم و در حالی‌که قصد داشت راهی جایگاه وی وی آی پی شود با استقبال داورون شاکوبانف قائم مقام باشگاه بنیادکار و مدیر استادیوم اختصاصی این باشگاه مواجه شد. آنها نژادفلاح را تا جایگاه ویژه مدیران مشایعت کردند و حتی تاکید کردند در صورت نیاز مترجم مسلط به زبان انگلیسی و فارسی نیز در اختیار وی خواهند گذاشت اما نژاد فلاح تاکید کرد، نیازی به مترجم ندارد.

محمود خوردبین 80 عدد بلیت مسابقه را در اختیار سفارت قرار داد تا تحویل ایرانیان علاقمند و کارکنان سفارت قرار گیرد. 20 بلیت نیز در اختیار عباس اسماعیل‌بیگی، رضا شاهانی و سعید طاهری، مشوقین و کانوان هواداران پرسپولیس قرار گرفت تا به ایرانی هایی که بلیت در اختیار ندارند تحویل شود.

اعضای کانون هواداران تعدادی پرچم ایران و پرسپولیس نیز با خود به ورزشگاه آورده اند و به هواداران ایرانی تقدیم کردند.

بازیکنان پرسپولیس 5 صلوات نذر حضرت فاطمه (س) کرده و در رختکن نیز با صلواتی دسته جمعی و فریاد یا زهرا (س) راهی زمین مسابقه شدند.

کانال اسپورت ازبکستان یک ساعت قبل از مسابقه برنامه ویژه ای را پخش کرده و از ورود اتوبوس دو تیم به ورزشگاه، رختکن های مجهز و شیک دو تیم در ورزشگاه بنیادکار در شرایطی که لباس دو تیم همراه با آی دی کارت بازیکنان در کنار صندلی و کمد هر یک از اعضای دو تیم نصب شده بود را به تصور کشیدند. تلویزیون اسپورت ازبکستان تصاویر زیادی از بازیکنان پرسپولیس در استادیوم قبل از مسابقه پخش کرد. دوربین فیلمبرداری بیشتر روی نوری، بنگر و درخشان زوم کرده بود و از تیم بنیادکار نیز سرمربی و رشیداف ستاره تیم بنیادکار بیشتر از سایرین مورد توجه دوربین تلویزیون بودند.

گزارشگر کانال اسپورت هنگام گرم کردن دو تیم، به پخش تصاویر و ارائه گزارش زنده پرداخت. بیشتر تماشاگران در طبقه اول استادیوم و روبروی جایگاه مستقر شده و بسیاری از تماشاگران به طور پراکنده روی صندلی ها نشسته اند.

بازیکنان پرسپولیس در شرایطی یک ساعت قبل از مسابقه برای گرم کردن وارد زمین شدند که برخی از آنها با پوشیدن کاور مجزا از سایر نفرات بودند.

تیم بنیادکار هم با لباس های سرمه رنگ و کاورهای صورتی رنگ در دو گروه به تمرین پرداخت. حسین عبدی، علیرضا امامی‌فر و مسعود مومنی در میان بازیکنان به گرم کردن و تمرین آنها نظارت داشتند. بدنساز تیم استارت های انفجاری کوتاه و عبور از موانع را برایشان در نظر گرفته بود.

حمید درخشان به عملکرد سرخپوشان نظارت داشت. نادر باقری با سوشا مکانی و مسعود همامی تمرینات ویژه ای انجام داد.

یکی از بازیکنان سرشناس سابق فوتبال ازبکستان به عنوان مفصر بازی این دیدار را برای تلویزیون ازبکستان تفسیر می کرد. بخش هایی از بازی بنیادکار و النصر عربستان و بازی پرسپولیس و لخویا به نمایش گذاشته شد. درباره دیدارهای این هفته تیم های نسف قارشی، پاختاکور و لوکوموتیو نیز آیتم هایی پخش شد.

تماشاگران ایرانی پشت نیمکت پرسپولیس استقرار یافته اند.

نژاد فلاح از مسوولین و مدیران باشگاه خواست نسبت به سختگیری ها و قانونمندی های ناظر اردنی حساسیت به خرج ندهند و تابع قوانین و مقررات باشند.

بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن به رختکن بازگشته و پس از تعویض لباس های مسابقه در حال آماده شدن برای ورود مجدد به زمین تا شروع مسابقه هستند.

داوران کره ای به گرم کردن پرداخته و برخی بازیکنان پرسپولیس با آنها خوش و بش کردند. تماشاگران ازبکی با طبل و پرچم های خاص به تشویق تیمشان می پردازند. یکی از تماشاگران پلاکاردی در دست داشت که نتیجه سه بر یک را نشان می داد. برخی تماشاگران بنیادکار پرچم های ازبکستان را در دست داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز