خبرگزاری کار ایران

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بانه:

بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعتبار به مشاغل خانگی اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۵۳

امیدواریم سند توسعه اشتغال بتواند در بهره برداری از ظرفیت‌های شغلی و ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه گذاری، موثر واقع شود.

ایلنا: دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بانه از تخصیص ۱۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال اعتبار برای مشاغل خانگی در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید ساعد پناه در سومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بانه، افزایش فرصت‌های شغلی با بهره برداری از سند توسعه اشتغال را در راستای بهره برداری از ظرفیت‌های شغلی ضروری دانست.
وی تصریح کرد: این سند حاصل تلاش شبانه روزی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت دانش پژوهان کاردوک به مدیریت دکتر بایزید مردوخی اقتصاددان برجسته کردستانی است که با توجه به شناسایی پتانسیل‌ها و امکانات موجود در شهرستان بانه و همچنین تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی، افراد صاحب نظر و کار‌شناسان اشتغال شهرستان تهیه و تدوین شده است.
ساعد پناه افزود: امیدواریم سند توسعه اشتغال بتواند در بهره برداری از ظرفیت‌های شغلی و ترغیب و تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بانه موثر واقع شود.
وی همچنین با ارائه گزارشی از ثبت فرصت‌های شغلی تعهد شده در سامانه «رصد» گفت: تاکنون تعداد ۱۳۰۳ فرصت شغلی معادل بیش از ۳۵ درصد اشتغال تعهد شده، تحقق یافته است.
«ساعد پناه» در پایان سخنانش بر ضرورت توجه به اجرای مصوبات کارگروه توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل تاکید و یادآور شد: ایجاد اشتغال مولد و پایدار جوانان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است که باید با تعامل و همکاری همه جانبه در جهت تحقق این امر مهم تلاش نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز