خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون و کار؛ شعار کافی است

مهمترین دغدغه دولت در کردستان، اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۴۳

بهره گیری از توان بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار در استان، پویایی اقتصادی و رفاه اجتماعی را به دنبال خواهد داشت. / در مورد واحدهای راکد صنعتی استان اهتمام جدی به عمل آید.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، بهره گیری از بخش خصوصی را موجب رونق اقتصادی استان دانست.
به گزارش خبرگزاری " ایلنا " در سنندج، " مصطفی باغبانیان " پنجشنبه شب در جلسه بررسی عملکرد و عملیاتی کردن سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان در حوزه های صنعت، معدن و تجارت و همچنین شهرکهای صنعتی گفت: توجه به پتانسیل های موجود در این حوزه ها بر اساس اولویت های پیش بینی شده در سند باید لحاظ گردد.
وی با اشاره به نقش بخش خصوصی برای عملیاتی شدن سند توسعه سرمایه گذاری و اشتغال کردستان در حوزه صنعت و معدن اظهار داشت: بهره گیری از توان بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار در استان، پویایی اقتصادی و رفاه اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
" باغبانیان " از اشتغال در کردستان به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های دولت " تدبیر و امید " نام برد و افزود: بایستی برای این مهم فکری اساسی شود و از شعارگرایی صرف به سمت عملیاتی نمودن برنامه های پیش بینی شده در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در کردستان حرکت کنیم.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خواستار رسیدگی و تعیین وضعیت واحدهای صنعتی راکد در شهرکهای صنعتی استان شد و افزود: با ساماندهی این واحدها می توان از تجهیزات و امکانات بلااستفاده آنها برای در اختیار گذاشتن به متقاضیان فعالیت های اقتصادی بهره برداری کرد.
" باغبانیان " یادآور شد: در موردشهرکهای صنعتی بایستی در آسیب شناسی واحدهای راکد صنعتی استان اهتمام جدی به عمل آید.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیرخانه اشتغال استان، مراحل اجرایی نمودن سند و نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی در چارچوب های تعیین شده در سند را با جدیت هرچه بیشتر پیگیری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز