خبرگزاری کار ایران

در هفته گردشگری صورت می‌گیرد؛

بهره برداری از خانه تشکل‌های گردشگری در سنندج

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۰۸

همزمان با هفته گردشگری ۵ پروژه گردشگری دیگر نیز در سطح استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

ایلنا: معاون گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: همزمان با هفته گردشگری، خانه تشکل‌های گردشگری کردستان در سنندج به بهره برداری می‌رسد.
آرمان وطن دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: همزمان با هفته گردشگری ۵ پروژه گردشگری دیگر نیز در سطح استان کردستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.
وی افزود: این طرح‌ها شامل: بهره برداری از موزه قرآن تاریخی روستای نگل، بهره برداری از فاز اول کمپ گردشگری شهرستان بانه، بهره برداری از موسسه دارالفنون در سنندج، بهره برداری از موسسه آموزشی کیاکسار شهرستان سقز و بهره برداری از فاز اول طرح ساماندهی خانه‌های استیجاری روستای هدف گردشگری پالنگان در شهرستان کامیاران است.
وی در ادامه تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۹۱۳ میلیون ریال با همکاری بخش خصوصی و اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.
وی در پایان سخنانش یادآور شد: طرح‌های قابل افتتاح در راستای توسعه صنعت گردشگری و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران ورودی و مقیم استان کردستان در هفته گردشگری راه اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز