خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج:

شهرداری سنندج با آمادگی کامل به استقبال فصل سرما می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۸۴

با توجه به اینکه کردستان از استان‌های سردسیر کشور است، لذا باید تمهیدات لازم جهت برخورد با بارش‌های فصل پاییز و زمستان را داشت.

ایلنا: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج از به‌کارگیری اقدامات لازم در راستای آمادگی این نهاد برای مقابله با فصل سرما خبر داد.

جلال اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: با توجه به اینکه کردستان از استان‌های سردسیر کشور است، لذا باید تمهیدات لازم جهت برخورد با بارش‌های فصل پاییز و زمستان را داشت.
وی با بیان تدابیر سازمان شهرداری در آستانه نزدیکی به ایام سرد سال گفت: چندین مخزن نمک در خیابان‌ها و معابر دارای شیب زیاد در نظر گرفته می‌شود تا در مدت زمان باقیمانده به آغاز فصل سرما مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.
اصغری عدم صدور مجوز حفاری در فصل بارندگی، تعمیر و بازسازی جداول تخریب شده سطح شهر، لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر سطح، تعمیر ماشین‌آلات برف‌روبی و سیمان کاری کف جداول برای جلوگیری از جمع شدن آب به منظور مقابله با هرگونه حوادثمثل آب‌گرفتگی و یخ‌بندان سطح شهر را از جمله دیگر اقدامات در این راستا عنوان کرد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج با تأکید بر اینکه باید پیش از بارش نسبت به پاک‌سازی جداول و جمع‌آوری کامل نخاله‌های ساختمانی تدابیر لازم صورت گیرد، ادامه داد: با آغاز فصل پاییز، ریزش برگ درختان و بارش نزولات آسمانی به تدریج شروع شده که باید آمادگی لازم را برای جلوگیری از آب گیری معابر در سطح شهر را داشته باشیم.
اصغری با اشاره به لزوم تهیه کیسه زباله‌های بزرگ به منظور در اختیار قرار دادن کارگران گفت: گاهی کارگران فضای سبز اقدام به آتش زدن برگ درختان جمع‌آوری شده می‌کنند که همین مسئله احتمال بروز حوادثآتش سوزی و نارضایتی شهروندان را در بردارد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه وظیفه شهرداری خدمات رسانی مناسب به شهروندان سنندجی است گفت: در این راستا تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا با قدرت به مصاف فصل سرد سال برویم.
وی با بیان اینکه تمامی واحدهای تابعه شهرداری در تلاش برای انجام وظایف خود به بهترین شکل ممکن هستند گفت: رضایت شهروندان سنندجی برگ برنده‌ای برای پیشبرد امورات شهرداری است.
اصغری در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر مناسب‌تر زمینه بهره‌مندی شهروندان از فضایی آرام و دلنشین در سطح شهر فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز