خبرگزاری کار ایران

۲۸شهریورماه؛

پیکر ۲ شهید گمنام در سریش‌آباد تشییع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۴۰

با توجه به برنامه‌های پیشنهادی، در آینده شاهد ایجاد یادمان شهدای گمنام در شهرهای دزج، دهگلان، سقز و دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز خواهیم بود.

ایلنا: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: روز پنجشنبه ۲۸ شهریورماه جاری پیکر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر سریش‌آباد تشییع و تدفین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، محمدرضا شرف بیانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: امسال بر اساس هماهنگی‌هایی که انجام شده است، تعدادی از پیکرهای پاک شهدای گمنام به آغوش میهن باز گشته و ۲ شهید گمنام نیز در پارک سادات سریش‌آباد از توابع شهرستان قروه تشییع و تدفین می‌شوند.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امروز چهارشنبه، پیکرهای مطهر این شهدا به شهرستان سنندج انتقال یافته و با حضور گسترده مردم شهیدپرور استان و انجام مراسم معنوی و روحانی، این پیکرها در شهر سریش آباد تشییع و در نهایت در پارک سادات به خاک سپرده خواهد شد.
شرف بیانی یادآور شد: در ابتدای سال جاری نیز ۴ تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه کردستان و شهرستان کامیاران آرام گرفتند.
شرف بیانی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های پیشنهادی، در آینده شاهد ایجاد یادمان شهدای گمنام در شهرهای دزج، دهگلان، سقز و دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز خواهیم بود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: بدون شک با ایجاد این یادمان‌ها گام‌های استواری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان برداشته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز