خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهرستان سنندج:

ظرفیت تشکل های مردمی مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۹۸

شوراها واسطه میان دولت و مردم هستند که لازم است همه ارگان ها ارتباط تنگاتنگی با شوراها داشته و در این مسیر آنها را یاری دهند / شهدا انگیزه‌های متعالی داشتند و ما وظیفه داریم نسل جدید را با انگیزه‌های شهدا آشنا کنیم.

رئیس شورای شهرستان سنندج, با تاکید بر اینکه باید تشکل‌های مردمی در برگزاری یادمان ها و برنامه های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدون شک مستلزم استفاده از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در جامعه از جمله تشکل‌های غیر دولتی و مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج, روز شنبه در دیدار اعضای شورای شهر با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در سنندج برضرورت تعامل دستگاه های اجرایی با شوراها تاکید کرد و گفت: شوراها واسطه میان دولت و مردم هستند که لازم است همه ارگان ها ارتباط تنگاتنگی با شوراها داشته و در این مسیر آنها را یاری دهند.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج نیز در ادامه بر ضرورت انتقال ارزش‌ها، فرهنگ و مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد.

فرزاد هلالی با بیان اینکه هجمه دشمن در راستای کمرنگ کردن آموزه های دینی در جامعه است، یادآور شد: شهدا انگیزه‌های متعالی داشتند و ما وظیفه داریم نسل جدید را با انگیزه‌های شهدا آشنا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا در طول جنگ تحمیلی با نثار جان یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن بعثی واگذار نکردند که امیدوارم در سایه عنایات حق تعالی بتوانیم راه آنان را پیموده و به پیشرفت، عزت و سربلندی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز