خبرگزاری کار ایران

با حضور خانواده معظم شهدا؛

هفتمین یادواره شهدای تاکسیرانی کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۲۷۵

به همت سازمان تاکسیرانی کاشان و با حضور خانواده معظم شهدا، شهردار و جمعی از مسئولان ادارات هفتمین یادواره شهدای تاکسیرانی کاشان « دربست تا آسمان » در مرکز هیات حسینی نخل این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم سردار محمود نخیعی نویسنده دفاع‌مقدس به نقش رزمندگان دفاع مقدس در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : هیچ ارزشی برای شهداء و رزمندگان در دنیا به اندازه حضور در صحنه های دفاع مقدس نبود.

وی با اشاره به اینکه در هیچ یک از جنگ‌های دنیا حضور و شهادت  فرماندهان به اندازه دفاع مقدس نبود، افزود: شهید حاج حسین خرازی از همرزمان اینجانب یکی از این فرماندهان شجاع و دلاوری بود که جانانه در مقابل دشمن ایستاد و به شهادت رسید.

همرز شهید خرازی با بیان اینکه قدم زدن در مناطق جنگی همیشه در ذهن انسان می ماند، گفت: افتخارم این است که طی 15 سال گذشته به منظور یادآوری دلاورمردی و رشادتهای شهیدان ماهی یک بار  در مناطق جنگی حضور پیدا کرده ام .

در ابتدای این مراسم مهدی نادعلی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان تاکسیران کاشان و شهیدانی که جان خود را در راه نظام و خدمت به مردم هدیه کردند، گفت : شرکت در یادواره و محافل شهدا توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌‎شود.

هفتمین یادواره شهدای تاکسیرانی کاشان برگزار شد

نادعلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از اهداف برگزاری این یادواره عنوان کرد و افزود : آنچه امروز سبب شد که ما بتوانیم در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم همین فرهنگ ایثار و شهادت است که برخاسته از فرهنگ عاشوراست.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان با اشاره به اینکه با پاسداشت یاد و خاطره شهدا فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ترویج داده می شود ، یادآوری کرد : گذر زمان سبب می‌شود یاد و خاطره‌ها برای انسان کمرنگ شود و به همین دلیل برگزاری یادواره‌های شهدا تلنگری به ما مسئولان و مردم است که بعد از شهدا چه کرده‌ایم.

به گفته وی  یادواره شهدا جولانگاه مردان گمنامی است که  به سوی اوج عزت ومردانگی  پرگشودند تا شمع راه  ما باشند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان این یادواره گفت : برگزاری یادواره شهدا موجب پراکنده شدن عطر پاکی ، اخلاق  و وحدت در جامعه می شود .

نادعلی خاطرنشان کرد : به امید اینکه همگان بتوانیم با پیروی راه شهداء درعرصه های مختلف سیاسی ، فرهنگی را به صورت واقعی و ارزش‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جامعه گسترش دهیم .

در هفتمین یادواره شهدای تاکسیرانی کاشان که به همت مدیریت تاکسیرانی ، همکاری شهرداری و پایگاه بسیج شهدای تاکسیرانی کاشان برگزارشد، پس از روایتگری و بیان خاطرات شهداء مداحان اهل بیت به مدیحه سرایی  پرداختند.

شایان ذکر است سازمان تاکسیرانی کاشان بیش از 66 شهید ، 80 جانباز ، 3  آزاده سرافراز و 300 نفر رزمنده  تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است .

نکته بسیار قابل توجه در ابتدای ورود شرکت کنندگان یادواره شهدای تاکسیرانی کاشان به احترام شهداء و به منظور توسل و رفع حاجات کفش شرکت کنندگان واکس زده می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز