خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

دیوار مابین مردم شهر تبریز، باید برداشته شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۷۲

میرهادی قره سید نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، شهردار منطقه ۱۰ و همچنین سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجانشرقی از مناطق کم برخوردار شهر تبریز بازدید کرد.

ایلنا: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از همکاری با شهرداری منطقه ۱۰ و همچنین شورای شهر تبریز برای رفع مشکل مناطق کم برخوردار تبریز خبر داد
به گزارش خبرنگار " ایلنا " میرهادی قره سید افزود: با صحبت‌های صورت گرفته مقرر کرده‌ایم شرایط لازم برای خرید عادلانه ملک این خانواده‌ها براساس قیمت گذاری سال ۸۹، آماده شود.
وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص اتوبان پاسداران و دیوارکشی آن منطقه، توضیح داد: اتوبان پاسداران با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و تا آنجا که من مطلع هستم طرح‌های مختلفی برای رفع مشکل این اتوبان وجود دارد و در حال بررسی است.
وی ادامه داد: باید تمام توان خود را بسیج کنیم تا هیچ دیواری بین مردم این شهر وجود نداشته باشد و معتقدم آن دیوار فقط نمای پشت خودش را پنهان کرده است و هیچ کمکی به مردمی که در پشت این دیوار زندگی می‌کنند، نکرده است. متأسفانه دو سوی اتوبان قابل مقایسه نیست و قطعا اشتباهاتی در گذشته وجود داشته که باید سریعا به جای دیوار کشی، وضعیت زندگی در پشت دیوار را بهتر کنیم.
گفتنی است در این بازدیدرئیس شورای شهر، شهردار منطقه ۱۰ و همچنین سرپرست اداره کل بهزیستی استان آذربایجانشرقی نیز حضور داشتند و با حضور در مسجد موسی بن جعفر(ع) به مشکلات مردم این منطقه از شهر تبریز رسیدگی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز