خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام بزرگداشت شهادت حضرت زهرا(س)؛

کانون جوانه‌های آموزش و پرورش کاشان بیرق ماندگار را به روی صحنه می‌برد

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۱۳۹

مدیر کانون فرهنگی، آموزشی جوانه‌های آموزش و پرورش کاشان از اجرای نمایش مذهبی"بیرق ماندگار" در ایام بزرگداشت شهادت حضرت زهرا سلام اله علیها در این مرکز فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان،"علیرضا تحقیقی"در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نمایش بیرق ماندگار با نگاهی نو، تاریخ اسلام و وقایع شهادت حضرت زهرا سلام اله علیها را بر اساس اسناد معتبر  روایت می‌کند.

به گفته وی، این نمایش با هدف معرفی حقانیت خاندان پیامبر(ص) و جانشینی حضرت علی(ع) اجرا می‌شود و 40 نفر از مربیان و دانش آموزان هنری گروه میثاق کانون جوانه های آموزش و پرورش کاشان در آن ایفای نقش دارند.

وی اظهار داشت: آشناسازی دانش آموزان با ارزش‌های فرهنگی، ملی و دینی در عرصه تربیت اجتماعی و هدایت صحیح فرهنگی متناسب با شرایط زمان و مکان از ماموریت های کانون های فرهنگی و هنری آموزش و پرورش است.

به گفته وی، این نمایش بر اساس نوشته‌ای از "مسلم فاطمی" و به کارگردانی"مهدی رضایی" از 16 تا 20 اسفندماه همزمان با ایام فاطمیه هر شب ساعت 18:45 درسالن آمفی تئاتر کانون جوانه‌های مدیریت آموزش و پرورش کاشان به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز