خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دیواندره:

۴۰ درصد مدارس کشور توسط خیرین ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۲۰۹

فرماندار شهرستان دیواندره گفت: تربیت انسان‌های اندیشمند با ایجاد فضای مناسب فراهم می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهرام فاتحی در جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان گفت: مدرسه جایگاه فکری جامعه است و فکرهای بزرگ منشاء تحول در جامعه هستند که با برنامه ریزی در بحث آموزش و تربیت نیروی انسانی می‌توان جامعه را از فقر و بسیاری از معضلات اجتماعی نجات دهد.

وی خیرین مدرسه ساز را نیروی انسانی اندیشمند توصیف کرد و افزود: بیشتر اتفاقاتی که در جامعه می‌افتد منشاء آن از آموزش و پرورش و مدرسه است و همه ما مدیون معلمانی هستیم که با آموزش صحیح میراث گذشته و افق آینده را برای همه روشن کردند.

فاتحی با بیان اینکه ۴۰ درصد مدارس کشور توسط خیرین ساخته و یا در حال ساخت است اظهار داشت: در سال۹۳ ساخت پنج مدرسه خیر ساز در شهرستان آغاز شد که چهار مدرسه آن توسط خیرین و مردم شهرستان در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: تاکید پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) به فراگیری علم نشان از اهمیت آن دارد زیرا توسعه و پیشرفت هر جامعه در گرو علم و سواد مردم آنجامعه است.

فرماندار شهرستان دیواندره در ادامه تاکید کرد: فراهم نمودن بستر مناسب و کمک به توسعه مدارس وظیفه تک تک افراد جامعه است و باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

شایان ذکر است در این مراسم ۱۵میلیون تومان کمک نقدی و ۶۰میلیون تومان کمک غیر نقدی توسط خیرین جهت کمک به احداث و بازسازی مدارس تعهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز