خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

از ظرفیت بالای خیرین مازندران برای توسعه همه جانبه و پایدار استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۵۱۲

به روند توسعه در استان باید شتاب بخشید و از توانمندی و ظرفیت های استان با برنامه ریزی برای توسعه و پیشرفت استان بهره برد.

استاندار مازندران که در نشست با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز مازندران سخن می گفت ظرفیت خیرین مازندران را بسیار بالا خواند و خواستار مشارکت خیرین در توسعه همه جانبه و پایدار مازندران شد.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار با اشاره به ضرورت مشارکت افراد خیر و نیک اندیش در عرصه توسعه مازندران گفت: خیرین تحول بزرگی در جامعه به وجود آورده اند و باید تلاش کنیم تا سرمایه خیرین در توسعه استان بکارگرفته شود و همه آحاد جامعه از این فرصت ارزشمند بهره مند شوند.

وی افزود: به روند توسعه در استان باید شتاب بخشید و از توانمندی و ظرفیت های استان با برنامه ریزی برای توسعه و پیشرفت استان بهره برد.

ربیع فلاح کمک ۲۹۰ میلیاردتومانی خیرین مدرسه مازندران را ستود و گفت: به دنبال برگزاری همایش خیرین خارج از استان هستیم تا با معرفی مسائل و مشکلات استان زمینه مشارکت جدی آنان را فراهم کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: آمادگی آن را داریم تا اولویت های سرمایه گذاری را به خیرین معرفی کنیم و افراد نیکوکار در عرصه سرمایه گذاری هم فعالیت کنند و از سود آن بهره مند شوند.

استاندار مازندران، خواستار بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات افراد خیر در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی شد و ابراز امیدواری نمود با شناسایی افراد خیر و نیکوکاری که در خارج استان حضور دارند زمینه گسترش فعالیتهای توسعه ای در استان فراهم گردد.

در این نشست اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز مازندران، معاونین سیاسی امنیتی و هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، مدیران کل آموزش و پرورش، اقتصاد و دارایی و نوسازی مدارس مازندران به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز