خبرگزاری کار ایران

مهار آتش‌سوزی در انبار و تصفیه‌خانه روغن‌های سوخته در کاشان

کد خبر : ۱۷۴۲۷۹

در این حادثه که علت آن توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است ۲۰ نفر از ماموران ایستگاه‌های عملیاتی شماره ۱ و ۴ این سازمان با استفاده از ۸ دستگاه خودروی اطفائیه سنگین و پشتیبانی آتش‌سوزی را مهار کردند و از گسترش و سرایت حریق به منازل و کارگاه‌های مجاور سوله جلوگیری کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از مهار آتش سوزی در یک انبار و تصفیه خانه روغن‌های سوخته در کاشان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در این خصوص گفت: مقارن ساعت ۹:۵۰ دقیقه روز شنبه مورخ ۱۷ / ۳ / ۹۳ وقوع یک فقره آتش سوزی در انبار و تصفیه خانه روغن‌های سوخته واقع در خیابان آیت ا.. سعیدی(کوچه حسین پور) به این سازمان اطلاع داده شد. ماموران به همراه تجهیزات لازم در محل حاضر و حجم گسترده آتش سوزی که منجر به سوختن بخش قابل توجهی از منابع ذخیره شده مواد مذکور و تخریب بخش زیادی از سوله کارگاه شده بود را مهار کردند.

روح الله فدائی افزود: در این حادثه که علت آن توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است ۲۰ نفر از ماموران ایستگاه‌های عملیاتی شماره ۱ و ۴ این سازمان با استفاده از ۸ دستگاه خودروی اطفائیه سنگین و پشتیبانی آتش‌سوزی را مهار کردند و از گسترش و سرایت حریق به منازل و کارگاه‌های مجاور سوله جلوگیری کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز