خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان خبرداد:

تمام شهرستانهای استان اصفهان دارای یک کد می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۹۱

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان ازحذف کدشهرستانهای استان اصفهان و یک کد شدن تمام استان اصفهان تا ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان ازحذف کدشهرستانهای استان اصفهان و یک کد شدن تمام استان اصفهان تا ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حسین کشایی» در نشست خبری که در دانشگاه آزاداسلامی کاشان با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان برگزارشده بود با اعلام این خبر از عملیاتی کردن شعار مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی و اقتصادی در شرکت مخابرات استان اصفهان خبرداد و گفت: طی سه ماه گذشته علاوه برواگذاری ای دی اس ال، تعداد قابل توجهی تلفن ثابت نیز به مشترکین استان اصفهان واگذارشده است.

کشایی ازآمادگی واگذاری ۱۸۰ هزار پرت پرسرعت به شبکه مخابراتی استان اصفهان در سه ماهه اول سال جاری و واگذاری بالغ بر ۲۵۰ هزار پرت پرسرعت طی دوسال گذشته دراستان اصفهان خبرداد و گفت: با توجه به روبکرد جهادی این شرکت درسه ماهه اول سال جاری تعداد ۱۸۰ هزار پرت به مجموعه پرتهای قبلی این استان اضافه شده است.

کشایی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری در شهرستان کاشان ۱۴ هزار ای دی اس ال مشغول به کار داشتیم. گفت: امیدواریم تا پایان سه ماهه اول سال جاری معادل همین رقم را به متقاضیان واگذار کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان از عملیاتی نمودن ۵۰ درصد از تعهد شرکت مخابرات استان اصفهان در واگذاری ۴۰ هزار شماره تلفن ثابت تا پایان سال جاری خبرداد و گفت: این شرکت علاوه بر واگذاری اینترنت پرسرعت برنامه خاصی را از ۱۳ رجب تا رور ۱۸ ذی الحجه(عید غدیر) برگزار خواهد کرد.

وی به کسانی که درفاصله ۱۴۰ روز(ولادت تا ولایت) بیشترین مصرف اینترنت پرسرعت و ثبت نام جدید را درسطح این استان داشته باشند با قرعه کشی جوایز ارزنده ای داده خواهد شد. گفت: دراین فاصله ۱۴۰ روزدر هر ۲۰ روز با قرعه کشی در مجموع ۷ خودرو و به ده نفربه مدت یک سال استفاده رایگان از اینترنت پرسرعت داده خواهد شد.

وی تصریح نمود: شرکت مخابرات استان اصفهان اقدام ویژه ای را در کیفی ساری اینترنت پرسرعت در دستور کار خود قرارداده است.

کشایی تعداد مشترکین تلفن ثابت دراستان اصفهان را ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار شماره عنوان کرد و گفت: دراستان اصفهان به ازای هر ۱۰۰ نفر ۴۸ نفر دارای تلفن ثابت هستند.

وی تعداد مشترکین تلفن همراه اول دراستان اصفهان را ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار شماره و ضریب نفوذی آن را ۸۷ درصد عنوان کرد وگفت: تعداد مشترکین تلفن همراه اول در شهرستان کاشان ۱۶۰ هزار و ۱۶۸ شماره و با ضریب نفوذی ۱۴۸ و ۲۴ صدم است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان تصریح نمود: با توجه به اینکه زیر ساختهای تلفن همراه اول در شهرستان کاشان برای افزایش بیشتر وجود دارد انتظارمی رود متقاضیان بیشتری برای دریافت تلفن همراه اول دراین شهرستان داشته باشیم.

وی افزود: تعداد مشترکین مشغول به کار اینترنت پرسرعت در استان اصفهان ۲۷۰ هزار شماره و شهرستان کاشان ۱۴ هزار شماره است.

کشایی ازحذف کدشهرستانهای استان اصفهان و یک کد شدن تمام استان اصفهان تا ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد وگفت: درحال حاضر سه استان کشور دارای یک کد هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز