خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

فرزند آیت‌الله مصطفوی از مردم کاشان تشکر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۶۶

بر خود فرض می‌دانیم به پاس قدر‌شناسی و ارج گذاری از حضور گسترده و همت والای شما مردم شهید پرور بزرگوار که در مراسم نماز، تشییع، تدفین و ترحیم‌های متعدد پیکر آن فقیه آل محمد، عاشقانه و سوگوارانه بذل محبت فرمودید با زبانی قاصر سپاس و تشکر قلبی خود را اعلام می‌داریم.

ایلنا: سید محمد علی مصطفوی الحسینی فرزند آیت االه محمد باقر مصطفوی کاشانی طی پبامی از حضور گسترده و همت والای مردم شریف، شهید پرور و بزرگوار منطقه کاشان در مراسم نماز، تشییع، تدفین و ترحیم‌های متعدد این عالم بزرگ شرکت کردند تفدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کاشان، متن این پیام که به دفتر سرپرستی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهرستان کاشان ارسال شده است به قرار زیر است:

بسم الله الرحمن االرحیم

وَ قُلِ اعْمَلُوا فَسَیَرَى اللَّهُ عَمَلَکُمْ وَ رَسُولُهُ وَ الْمُؤْمِنُونَ

همزمان با ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع) و در آستانه ایام اربعین حسینی، شهر دارالمومنین کاشان، فقیهی ممتاز، ناصحی مشفق و مرادی کم نظیر را از دست داد و مردم عالم دوست و ولایتمدار، را در فراق خویش به غم نشاند. عالمی ربانی، فقیه صمدانی، بقیه السلف حوزه علمیه نجف، یاور محرومان حضرت آیت الله سید محمد باقرمصطفوی(ره) به ملکوت اعلی پیوست و در تشییع قلبهای داغدار و چشم‌های اشکبار بروی دستان با برکت هزاران یار با وفا تا جایگاه ابدی بدرقه شد و در قرب ارواح مقدس صالحان تا نفخ صور آرام گرفت.

امروز که با تسلیم در برابر مشیت الهی انشاالله روح ملکوتی ایشان در ساحل امن الهی نزد ملیک مقتدر و در محضر اجداد طاهرینیش آرمیده است بر خود فرض می‌دانیم به پاس قدر‌شناسی و ارج گذاری از حضور گسترده و همت والای شما مردم شهید پرور بزرگوار که در مراسم نماز، تشییع، تدفین و ترحیم‌های متعدد پیکر آن فقیه آل محمد، عاشقانه و سوگوارانه بذل محبت فرمودید با زبانی قاصر سپاس و تشکر قلبی خود را اعلام می‌داریم.

رجاء واثق داریم روح بلند آن مرحوم از جهان باقی به شما درود می‌فرستد و سپاسگزار تعزیت و کرامت همه شما خوبان است. در پایان از همه عزیزانی که با صدور پیام تسلیت و شرکت در مراسم بزرگداشت ایشان، بازماندگان را تسلی خاطر دادند کمال تقدیر و تشکر را داریم و برای همه شما بزرگوارن سلامتی و توفیق از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمائیم.

ما عندکم ینفد و ما عند الله باق

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

بیت مرحوم آیت الله مصطفوی

الاحقر سید محمد علی مصطفوی الحسینی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز