خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور در بدو ورود به قم:

سفر هیأت دولت به شهر مقدس قم مایه افتخار و خرسندی دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۹۶

در این سفر زیارت حضرت فاطمه معصومه(س)، دیدار با مردم، فضلا، طلاب و بویژه مراجع معظم تقلید برای ما بسیار مغتنم است و جلسات دیدار و گفتگوی دیگری نیز با اقشار مختلف مردم خواهیم داشت.

رییس جمهور در بدو ورود به قم و در جمع خبرنگاران اهداف چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید به قم را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی، سفر هیأت دولت به شهر مقدس قم را مایه افتخار و خرسندی برای دولت دانست و گفت: قم به لحاظ آنکه مضجع حضرت فاطمه معصومه(س) در آن قرار دارد، برای ما شهر مهم و خاصی است به ویژه آنکه بزرگترین حوزه علمیه شیعه در جهان نیز در این شهر قرار دارد و مردم آن همواره در راه انقلاب، پیشتاز و فداکار بوده‌اند.

رییس جمهور افزود: در این سفر زیارت حضرت فاطمه معصومه(س)، دیدار با مردم، فضلا، طلاب و بویژه مراجع معظم تقلید برای ما بسیار مغتنم است و جلسات دیدار و گفتگوی دیگری نیز با اقشار مختلف مردم خواهیم داشت.

روحانی اظهار داشت: در این سفر ما عمدتاً از دیدگاه‌ها و نظرت مردم استفاده خواهیم کرد و علاوه بر دیدارها، ضمن افتتاح دو پروژه، از پروژه‌های دیگری نیز بازدید کرده و شماری از پروژه ها را که قرار است برای توسعه بیشتر قم اجرا شوند، به اطلاع مردم خواهیم رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز