خبرگزاری کار ایران

طی ۷ ماهه اول امسال انجام شد:

برگزاری کارگاه های آموزشی رباتیک در کاوشکده علوم و فنون سازمان رفاهی تفریحی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۲۱

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری کارگاه‌ها و دوره های آموزشی رباتیک طی ۷ ماهه اول امسال در کاوشکده علوم و فنون این سازمان خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی رباتیک طی ۷ ماهه اول امسال در کاوشکده علوم و فنون این سازمان خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا درکاشان با اعلام این مطلب، بازدید از کاوشکده در مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان ویژه دختران و پسران، برگزاری سمینار رباتیک خلاقیت و دوره‌های آموزشی را از جمله اقدامات مهم این کاوشکده برشمرد.

به گفته وی، در تابستان امسال نیز دوره‌های آموزشی رباتیک طی ۱۰ جلسه با حضور اساتید مجرب نیز برگزار شد.

وی، یادگیری دانش آموزان با کیت‌های آموزشی بر مبنای خلاقیت در رباتیک، کارکردن با ابزار‌ها، آموزش با انواع و اقسام رباتیک، برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیک در مقطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی و آشنایی دانش آموزان با مدارهای الکتریکی را از دیگر برنامه‌های آموزشی کاوشکده علوم و فنون سازمان رفاهی تفریحی شهرداری ذکر کرد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری سمینار آزمایش‌های لذت بخش فیزیک به مناسبت بازگشایی مدارس در کاوشکده خبر داد.

گفتنی است: در کاوشکده علوم و فنون سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بخش‌های مختلفی چون: مکانیک، نجوم و افلاک نما، اتاق آیینه‌ها، الکترونیک و قسمت سایت که متناسب با مباحثدرسی دانش آموزان و آشنایی آن‌ها با کارکرد دستگاه‌ها فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز