خبرگزاری کار ایران

درخواست مدیرعامل ایران پوپلین برای تقسیط بدهی‌ها/ نماینده کارگران: بر فروش ناحق اموال شرکت نظارتی نشد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۵۹۱

مدیرعامل «ایران پوپلین» از مدیران استان گیلان خواست تا زمینه قسطی کردن بدهی‌های این شرکت را فراهم کنند.

به گزارش ایلنا، «اروانه» مدیرعامل «ایران پوپلین» در حاشیه بازدید مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از این شرکت ایران، از مدیران استان خواست که برای تقسیط بدهی‌های این شرکت به سازمان تامین اجتماعی و ادارات آب، برق و گاز با وی تعامل کنند.

وی خطاب به «مصطفی سالاری» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر شرکت حدود ۲۶۰ نفر کارگر دارد خواهش ما این است که توجه بیشتری به این واحد صنعتی داشته باشید. 

اروانه، افزود: از  زمان حضور اینجانب با برنامه‌ریزی انجام شده و با همیاری پرسنل زحمتکش ایران پوپلین که اراده‌ای مصمم در احیا و افزایش کمیت و کیفیت تولید دارند، سطح تولید افزایش یافته است. تلاش کردیم شرکت را از ضرر و زیان خارج کنیم و شرکت را مجددا به تابلو بورس اوراق بهادار، برگردانیم.  

وی با بیان اینکه در این راستا از دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان درخواست همکاری داشتم، گفت: امیدواریم که در کمیته‌های تخصصی رفع موانع تولید، تمامی طلبکاران ایران پوپلین، جهت گردش چرخ تولید در این شرکت نقش مهم و اساسی داشته باشند و این شرکت و کارکنان آن را دریابند و با تنفس دادن و تقسیط بدهی‌ها و بخشش جرایم باردیگر همراه خانواده‌های کارگران باشند.

 «عباس پیری» از نمایندگان کارگران ایران پوپلین، نیز اظهار داشت: مدیریت‌های گذشته به زیاندهی این شرکت انجامیده بود. مسئولان باید بر مدیرانی که به شرکت‌ها می‌آیند و تسهیلات دریافت می‌کنند، نظارت داشته باشند؛ اینگونه بدهی‌ها انباشته نمی شوند. 

«پرویز زعیمی» دیگر نماینده کارگران این شرکت هم گفت: در گذشته، مدیران وقت، به ناحق اموال شرکت را به فروش رساندند، درحالیکه آنچه به فروش رفت متعلق به شرکت، کارگران و سهامداران آن بود. متاسفانه هیچ نظارتی بر فاجعه فروش اموال صورت نگرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز