خبرگزاری کار ایران

فرید موسوی مطرح کرد:

هر دستاوردی داشتیم از صندوق رای بوده است/ اجازه ندادیم منافع ملی ذبح شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۵۷۷

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون هر دستاوردی به دست آمده و سربلندی به بار آورده‌ایم، از صندوق رای بوده است. ملت ایران در معادلات بین‌المللی، مجامع جهانی نقش‌آفرینی جدی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرید موسوی (نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی) در دیدار با تشکل‌های فرهنگیان شهر ری گفت: ما همواره تلاش کرده‌ایم که در اولویت پیگیر مطالبات شهرستان ری باشیم. متاسفانه امروز حال جامعه ما، حال خوبی نیست‌‌. در ماه‌های اخیر اتفاقات ناخوشایندی افتاده است و تردید جدی در برابر دلسوزان کشور قرار داده است.

او ادامه داد: شرایط به شکل قبل نیست. برخی اعتقاد دارند که فراکسیون امید به آرای مردم پشت کرده است. درحالیکه هیچگاه به آرای مردم پشت نکردیم و در مجلس در حد توان مقابل کسانی ایستادیم که می‌خواستند منافع ملی را قربانی منافع جناحی کنند.

موسوی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات بیان کرد: تاکنون هر دستاوردی به دست آمده و سربلندی به بار آورده‌ایم، از صندوق رای بوده است. ملت ایران در معادلات بین‌المللی، مجامع جهانی نقش‌آفرینی جدی دارند. این عاملی است که بدخواهان این کشور فهمیدند اما مسئولان هنوز نفهمیده‌اند. در واقع همیشه این همبستگی بین ملت و حاکمیت بوده که باعث شده ملت ایران در معادلات نقش‌آفرین باشد.

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دی ماه 96 بعد از انتخابات پرشور، برنامه‌ها بر این اساس بود که ناامیدی و یاس را در رابطه بین حاکمیت و ملت بگنجانند.

وی با اشاره به تحریم‌ها گفت: ما در شدیدترین محدودیت‌های بین‌المللی قرار داریم. افرادی برای اینکه منافع ملی را در مقابل منافع جناحی ذبح کنند، هر چیزی می‌گویند. در مجلس دهم شاید نتوانستیم مطالبه مردم را انعکاس دهیم اما تلاش کردیم جناحی که می‌خواست فضای جامعه را یکدست بکند، ناموفق بگذاریم. پای خود را لای در گذاشتیم و اجازه ندادیم منافع ملی ذبح شود. متاسفانه امکان و فرصت حضور در انتخابات برای برخی همکاران ما فراهم نشد که بسیار از این موضوع ناراحتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز