خبرگزاری کار ایران

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت کار:

انتصابات بر مبنای پایه‌های علمی و فنی باشد

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۱۶۴

جلسه هماهنگی و هم اندیشی معاونت امور مجلس، حقوقی و استانهای و مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، میرهادی قره سیدرومیانی (معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) عنوان کرد: اقدامات خوبی در حوزه مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری انجام شده و معاونت ما نیز هر کمکی لازم باشد انجام می‌دهد.

او افزود: آموزش یکی از نیازهای بشریت است و ما نیز از آن بی‌نیاز نیستیم و حتما در خصوص آموزش باید اقداماتی در وزارتخانه صورت گیرد.

این مقام مسئول گفت: در خصوص قانون کار و تنقیح قوانین و یکپارچه‌سازی قوانین مرتبط با وزارت کار، نیازمند اقدام هستیم و بارها در این خصوص جلساتی تشکیل شده است.

قره سیدرومیانی مطرح کرد: در خصوص انتصابات باید الگو و شاخص ارزیابی مدیران داشته باشیم و انتصابات بر مبنای پایه‌های علمی و فنی باشد.

او افزود: باید انتصابها از درون سیستم باشد که سایر مدیران و کارمندان نیز انگیزه بیشتری داشته باشند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اقدامات جدید این معاونت گفت: همواره نیاز است که ما از تکنولوژی و فضاهای جدیدی که می‌توانیم استفاده کنیم،عقب نمانیم. امروزه بحث صرفه‌جویی در زمان و افزایش بهره یکی از مهمترین مباحث بشری است.

او افزود: با توجه به تاکید وزیر بر تسهیل و خدمت رسانی حداکثری به مردم، از ابتدای کار بر استفاده از فضاهای موجود برای صرفه‌جویی در زمان و تسهیل امور تاکید داشتم، زیرا این معاونت در گذشته در حوزه الکترونیک و مجازی فعالیتی نداشته و در همین راستا اقدامات بسیاری انجام گرفت و در ابتدای حضورم، پایگاه اطلاع رسانی معاونت راه‌اندازی شد.

معاون امورمجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: با توجه به اینکه وزارتخانه به دلیل وسعتش با حجم بالایی از مکاتبات رو‌به‌روست و همچنین نمایندگان در خصوص مسائل مردم در حوزه‌های انتخابیه مکاتبات مختلفی را با ما دارند لازم بود فضایی برای پیگیری الکترونیکی نامه‌ها روی سایت معاونت قرارگیرد و اطلاع رسانی شود تا مردم عزیزمان لازم نباشد کیلومترها برای پیگیری نامه از استانها به تهران مراجعه کنند. این کار علاوه بر کم کردن هزینه‌ها و زحمت مردم، باعث صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود.

او افزود: همچنین ممکن است مردم عزیز برخی مسائل را صلاح می‌دانند شخصا  اطلاع دهند که در همین سایت امکانی برای ارتباط مستقیم فراهم شده تا از هر نقطه جهان مردم عزیز بتوانند اقدام کنند و معاونت به طور مرتب مباحث مطروحه را رصد می‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد: از طرفی به دفتر معاونت و اداره کل‌های زیرمجموعه دستور داده شده که با تمام توان از طریق حضوری و تلفنی پاسخگو مردم باشند و حجم تماس‌ها با دفاتر ما بالاست و طبق آماری که هفتگی از پاسخگویی‌ها می‌گیرم، بسیار خوب عمل شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در معاونت کمیته‌ای نیز تشکیل شده که به صورت مرتب بر پاسخگویی‌ها نظارت دارد و بعضا با تماس با فرد تماس گیرنده نحوه پاسخگویی را ارزیابی می‌کنند.

او افزود: تاکید همواره رهبر انقلاب،روسای قوا و مقام عالی وزارت بر پیگیری و تسهیل امور مردم بوده و با تمام توان و با بهره‌گیری از تمام امکانات موجود در این مسیر در حال تلاشیم.

سیدجواد رضوی (رییس مرکز فناوری اطلاعات،ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در این جلسه با اشاره به وظایف این مرکز گفت: اقدامات مختلفی در راستای ارتقای کمی و کیفی اقدامات انجام شده است.

او افزود: در همین راستا کمیته بهروری در ستاد و صف در راستای افزایش بهره وری ایجاد شده است.

رضوی عنوان کرد: احصا و اولویت‌بندی مسائل  مشکلات بر مبنای مسئله محوری یکی دیگر از اقدامات این مرکز است.

او مطرح کرد: مبحث نظام پیشنهادات را نیز به صورت مرتب و با بهره گیری از تجربیات جدید و بین المللی، در حال انجام است.

رضوی افزود: معاونت امور مجلس یکی از معاونت‌های بسیار تعاملی است و در این حوزه بسیار  خوب عمل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز