خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره تعاون و رفاه اجتماعی اشکذر:

اخراج 20 کارگر سیکل ترکیبی صحت ندارد/ هیچ کارگری برای مطالبات در این زمینه به ما مراجعه نکرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۷۳۸

سرپرست اداره تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان اشکذر با اشاره به اینکه بخش بهره برداری نیروگاه سیکل ترکیبی شیرکوه در حال فعالیت است گفت: اخراج کارگران این بخش از نیروگاه سیکل ترکیبی صحت ندارد.

ناصر زارع در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه تنها دو سه نفر از کارگران این بخش قرارداد همکاری‌شان خاتمه یافته اظهار داشت: آنچه در فضای مجازی مبنی بر اخراج 20 نفر از کارگران در نیروگاه سیکل ترکیبی آمده است صحت ندارد.

وی با بیان اینکه برخی نیز در حال جوسازی هستند ادامه داد: از دیروز تا این لحظه بر اساس بازدید و بازرسی هایی که صورت گرفته است تمامی کارگران مشغول فعالیت هستند و هیچ گونه اعتصاب و اعتراض و تعطیلی کار مشاهده نشده است.

سرپرست اداره تعاون و رفاه اجتماعی اشکذر با تاکید بر اینکه پیگیر مطالبات به حق کارگران هستیم اضافه کرد: تا امروز نیز کارگری در این زمینه از قسمت بهره برداری نیروگاه سیکل ترکیبی به اداره کار شهرستان مراجعه نکرده و شکایتی مطرح نشده است.

زارع افزود: مطالبات قانونی کارگران را در هر موردی که باشد با جدیت دنبال می کنیم تا به نتیجه برسد و حقی از کارگر تضییع نشود.

وی با تاکید بر اینکه عدم تمدید قرارداد به منزله اخراج نیست بیان داشت: زمانی می توان گفت کارگر اخراج شده که قرارداد موقت مطرح نباشد و با وجود قرارداد موقت قطعا با پایان قرارداد اگر مورد تایید کارفرما نباشد تمدید صورت نخواهد گرفت.

زارع با بیان اینکه در گذشته مواردی در خصوص نیروگاه سیکل ترکیبی شیرکوه یزد مطرح بوده عنوان کرد: در حال حاضر مورد و مشکلی گزارش نشده و آنچه در فضای مجازی مطرح می شود مورد تایید نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز