خبرگزاری کار ایران

کشته و زخمی شدن ۵ کارگر در دو کشتی صیادی در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۷۵۳

طی سه روز گذشته، دو حادثه مرگبار در کشتی‌های صیادی بندرعباس در استان هرمزگان اتفاق افتاده است. هر دو حادثه دقیقا در فاصله نزدیک به هم در دو کشتی مجزا رخ داده است.

به گزارش ایلنا، یکشنبه ۱۲ آبان، سه کارگر ۲۵ تا ۳۲ ساله به دلیل گاز گرفتگی در یک کشتی صیادی حوالی ساعت ۱۹ و شش دقیقه جان خود را از دست دادند. یک کارگر حدودا ۳۶ ساله هم دچار مسمومیت استنشاقی شده بود که به بیمارستان صاحب الرمان(عج) منتقل شد.

طبق گزارش تیم اعزامی اورژانس، این چهار کارگر در حین جوشکاری در محوطه سردخانه یک کشتی صیادی که متعلق به کشور چین بودند که دچار گاز گرفتگی با گاز نامشخصی شدند.

یک روز بعد، دوشنبه ۱۳ آبان، یک کارگر دیگر در همان مکان حین کار در یک کشتی صیادی در بندرعباس دچار برق‌گرفتگی شد و جان باخت.  

 حسن امینی (معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس) در مورد جزئیات حادثه دوم گفت: یک کارگر ۳۳ ساله حین تعمیر گاز برقی در یک کشتی صیادی دچار برق‌گرفتگی شد که بلافاصله تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: این اتفاق بر اثر سهل‌انگاری رخ داده و بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از آن بود که این کارگر هنگام کار دچار برق‌گرفتگی شده است و نیروهای امدادی آتش‌نشانان پس از رهاسازی متوفی و انتقال به بیرون از کابین، جسد او را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

این حادثه حوالی ساعت ۲۰:۴۶ دقیقه شب اتفاق افتاده است. از قرار معلوم این کشتی صیادی در نزدیکی کشتی حادثه روز گذشته قرار داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز