خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

دولت دوازدهم به دنبال بیمه کولبران/جوانان کردستانی می‌خواهند سهمی در تولید ملی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۱۱۱

عضو هیات مدیره کانون هماهنگی‌های شوراهای اسلامی کار کردستان می‌گوید: یکی از نقاط درخشان دوران وزارت علی ربیعی؛ طرح بیمه قشر آسیب‌پذیر کولبران است که اگرچه ازسوی مجلس ارایه شد اما می‌تواند وضعیت این زحمتکشان که هیچ امیدی به بهتر شدن وضعیتشان نداشتند را تاحدودی بهبود بخشد.

سیدشاکر ابراهیمی در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه دکتر ربیعی از جنس کارگران است، چهار سال ابتدایی وزارت او بر مسند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را می‌توان پی‌ریزی برای فعالیت‌های تاثیرگزاری در چهار سال دوم وزارت دانست البته امیدواریم تا در چهار سال دوم ارتباط ایشان با جامعه کارگری ادامه داشته باشد.

وی افزود: یکی از نقاط درخشان دوران وزارت علی ربیعی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ طرح بیمه قشر آسیب‌پذیر کولبران است که اگرچه ازسوی مجلس ارایه شد اما می‌تواند وضعیت این زحمتکشان که هیچ امیدی به بهتر شدن وضعیتشان نداشتند را تاحدودی بهبود بخشد.

این فعال کارگری کردستان با اشاره به وضعیت کار در استان می‌گوید: کردستان یک استان غیرصنعتی محسوب می‌شود که دولت آقای روحانی برای جلوگیری از به وجود آمدن مسائل حاشیه‌ای مانند کولبری باید به وضعیت اشتغال این استان رسیدگی کند.

او در این رابطه ادامه می‌دهد: در کردستان نیروی کار بسیاری وجود دارد که متاسفانه به دلیل نبودن کار به مشاغلی چون دستفروشی، کولبری و قاچاق گرایش پیدا می‌کنند. اما با ایجاد شغل برای جوانان تحصیل کرده آنها می‌توانند برای جامعه کارگری مفیدتر باشند و سهمی از تولید داخلی را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز