خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان ویژه‌ استان گلستان در گفت‌وگو با ایلنا:

امکان عملیات امدادرسانی به کارگران معدن آزاد شهر تا چهار روز دیگر

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۸۰۲

فرمانده یگان ویژه‌ استان گلستان گفت: عملیات امدادرسانی به کارگران محبوس معدن زمستان یورت با وسواس و حساسیت بالایی انجام می‌شود که همین امر امکان دارد نتیجه نهایی را زمانبر کند و شاید این عملیات تا چهار روز دیگر به طول انجامد.

سرگرد قاسمی فرمانده یگان ویژه استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با آخرین وضعیت امدادرسانی به محبوس شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر بیان داشت: به دلیل حساس بودن وضعیت معدن و ریزش‌هایی که صورت گرفته است عملیات به سختی به جلو می‌رود چراکه امکان ریزش مجدد وجود دارد.

او ادامه داد: یکی از کارگران معدن که از معدن طبس برای امدادرسانی به این مکان اعزام شده است نیز می‌گوید که مشکلاتی برای کارگرانی که برای کمک آماده‌اند به وجود آمده است.

فرمانده یگان ویژه گلستان تاکید کرد: اگر لوله‌های اصلی اکسیژن آسیب ندیده باشد امکان زنده ماندن کارگران محبوس شده بالا است و به همین خاطر عملیات امدادرسانی با وسواس و حساسیت بالایی انجام می‌شود که همین امر امکان دارد نتیجه نهایی را زمانبر کند و شاید این عملیات تا چهار روز دیگر به طول انجامد.

گفتنی است که با گذشت نزدیک به ۴۰ ساعت از زمان حادثه مسئولین حاضر در معدن همچنان از تعداد کارگران محبوس شده مطلع نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز