خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران استان اصفهان:

مشکل بیمارستان‌های دولتی استان اصفهان حل شد/ دولت به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی مدیون است

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۷۶۲

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان اصفهان با بیان این که مشکل بیمارستان های دولتی استان اصفهان حل شد، می‌گوید: دولت به بیمه شدگان تامین اجتماعی مدیون است.

علی یزدانی، رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان این که دولت و وزارت بهداشت بایستی در تعامل با بیمه شدگان تامین اجتماعی مراقب عواقب غیرقابل پیش‌بینی تصمیمات نادرست خود باشند گفت: مشکل دست اندازی وزارت بهداشت و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان به حقوق بیمه شدگان تامین اجتماعی، فعلا مرتفع شد.

این فعال کارگری در تشریح این مطلب گفت: روز گذشته (دوم دی ماه)، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان نامه‌ای به استاندار اصفهان زده بود که در چهار بیمارستان  دولتی اصفهان به بیمه شدگان تامین اجتماعی سرویس‌دهی نمی شود که این اقدام ناعادلانه، در جلسه اضطراری امروز صبح با حضور نمایندگان مجلس، مقامات استانداری و نمایندگان کارگران بررسی و این تصمیم نادرست ملغی شد.

یزدانی در ادامه گفت: اگر وزیر بهداشت به رئیس دانشگاه پزشکی استان اصفهان برای این اقدام دستور داده باشد، دست به اقدام خطرناکی زده‌است؛ چرا که اکثریت جامعه بیمه شدگان استان اصفهان، کارگران هستند و این دست اقدامات به تنش و نارضایتی شدید می انجامد و عواقب آن قابل پیش‌بینی نیست.

رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران استان که به نمایندگی از جانب کارگران اصفهان در جلسه امروز حضور داشته است، ادامه داد: تاسف برانگیز است که دولتی که به ما بیمه شدگان تامین اجتماعی بدهکار است، پیش‌دستی کرده و حالا نمی خواهد در بیمارستان‌هایش به ما کارگران سرویس‌رسانی کند؛

یزدانی در پایان تاکید کرد: دولت و وزیر بهداشت فراموش نکنند که بابت بدهی‌های انباشته، به کارگران و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی مدیون هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز