خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

منتقدان مزد 95 در زمان تورم 38 درصدی کجا بودند؟

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۳۰۴

در سومین روز از هفته کارگر سال 95 ،وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:همه کارگرانی که امروز مالکان سازمان تامین اجتماعی هستند کشوربه واسطه تلاش آنان تامین می شود.

به گزارش خبر نگار ایلنا، علی ربیعی عصر امروز(سه شنبه) در همایش «کارگر امید به آینده و تامین اجتماعی» که در سالن همایش های مجموعه ورزشی نگین برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب پابرهنگان بود، افزود: هفته کارگر عید نوروز کارگران است که روز نخست آن با میثاق با امام به پایان رسید تا به جامعه یاد آوری کنیم که انقلاب در حمایت از تهیدستان  صورت گرفته است.

او با بیان اینکه یک تار موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی دهم تصریح کرد:صحبت کردن در هفته کارگر در مورد محرومانی است که به طور عام دیده نمی شوند؛ در صورتی که این موضوع را پیوسته به خود یادآوری نکنیم، محرومان در چرخه توسعه فراموش می شوند.

وی با تاکید بر اینکه «به تامین اجتماعی پویا در جامعه نیاز داریم» ادامه داد: زمانی که صندوق تامین اجتماعی را از دولت دهم  تحویل گرفتیم مجبور شدیم منابع مالی آن را از بانکها قرض کنیم.در این صورت بود که ساختارصندوق تامین اجتماعی به مرور تغییر کرد ومنافع کارگران در آن دیده شد.

ربیعی در ادامه تاکید کرد:بخش زیادی از منابع صندوق تامین اجتماعی را در بخش درمان از درآمدهای مجموعه شرکتهای سرمایه گذاری این سازمان، تامین کردیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه برخی به ظاهر برای کارگران دل می سوزانند و می گویند افزایش دستمزد در اسفند سال گذشته، کفاف زندگی کارگران را نمی دهد اظهار داشت: اما سوال اینجاست که این به ظاهر دلسوزان، هنگام افزایش 9درصدی دستمزد با تورم 38درصدی چرا سکوت کردند؟

ربیعی در خاتمه تصریح کرد: خدا را شکر می کنم که ساختار تامین اجتماعی امروز تغییر یافته است و مدیرانی بر سر این صندوق کار می کنند که دلسوز مردم، کارگران و بازنشستگان هستند..

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز