خبرگزاری کار ایران

توضیحات کارخانه ذوب آهن اصفهان در مورد حادثه امروز

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۲۸۴

مسئول روابط عمومی کارخانه ذوب آهن اصفهان می‌گوید تا زمانی بررسی ها در مورد حادثه صبح امروز تمام نشده باشد نمی توان در مورد دلیل قطعی آن سخن گفت.

«مرادیان» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: اینکه گفته می‌شود دلیل احتمالی وقوع حادثه به افتادن توده‌ای از مواد مذاب به داخل پاتیل‌های حاوی آهن آلات قراضه مربوط می شود درست نیست و در حال حاضر فعالیت این واحد صنعتی ادامه دارد.

این مقام مسئول افزود: در کارخانه ذوب آهن اصفهان تمامی فعالیت‌ها بصورت مکانیزه انجام می‌شود و از سوی دیگر واحدی که حادثه صبح امروز در آن اتفاق افتاده است پس از تعمیرات اخیر برای بهره‌برداری چندین نوبت مورد استفاده قرار گرفته است .

وی بابیان اینکه این حادثه از اتفاقات نادر محسوب می شود ادامه داد: ممکن است برخی افراد از جمله همکاران خودمان در مجموعه ذوب آهن اصفهان در خصوص این حادثه تحلیل‌های داشته باشند که تا اتمام بررسی‌های کارشناسی نمی‌توان آنها را قطعی و درست قلمداد کرد.

مسئول روابط عمومی کارخانه ذوب آهن اصفهان همچنین در مورد وضعیت مصدومان این حادثه گفت: در حا حاضر سه کارگر مصدومی که براثر انفجار صبح امروز به شدت آسیب دیده اند در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری هستند تا مقدمات اعزام آنهاها برای درمان به کشور آلمان فراهم شود.

مرادیان بابیان اینکه کارخانه ذوب آهن اصفهان بهترین امکانات پزشکی استان اصفهان را در اختیار دارد افزود: تمامی قربانیان حادثه امروز از کارگرانی بودند که در ذوب ‌اهن اصفهان مشغول کار می کردند و بنابراین بعد از حادثه به وضعیت آنها و خانواده‌هایشان رسیدگی خواهد شد.  

وی همچنین در مورد وضعیت دیگر کارگران مصدوم گفت: تاکنون یکی از کارگران پس از تکمیل درمان سرپایی به منزل منتقل شده است و دو کارگر مصدوم دیگر هم به زودی پس از تکمیل درمان سرپایی مرخص می‌شوند.

وی همچنین در خصوص وضعیت خانواده‌های سه کارگر کشته شد گفت: در این خصوص ذوب آهن اصفهان خود را موظف می‌داند تا پیگیر تمامی نیازها و مطالبات مروبط به برگزاری مراسم‌ و مسائل قانونی و حقوقی بازماندگان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز