خبرگزاری کار ایران

نحوه واریز مابه‌التفاوت مستمری‌ کارگران بازنشسته

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۷۸۱

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی از واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه مستمری بگیران این سازمان همزمان با پرداخت حقوق تیرماه خبر داد و گفت: این مبلغ از هفتم تیر به حساب مستمری بگیران واریز می‌شود.

به گزارش ایلنا  «محمدحسن زدا» با بیان اینکه حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی از 5 لغایت 25 هر ماه بر اساس حروف الفبا به حساب آنان واریز می‌شود؛ اظهار داشت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه برای آن دسته از مستمری بگیرانی که از 7 لغایت 25 هر ماه حقوق دریافت می‌کنند همراه با حقوق تیرماه به حساب آنان واریز می‌شود.

زدا ادامه داد: مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه آن دسته از مستمری بگیرانی که 5 و 6 هر ماه حقوق دریافت می‌کنند نیز در روزهای 5 و 6 مرداد پرداخت می‌شود.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی مستمری کارگران بازنشسته و از کارافتاده را از 5 لغایت 25 هر ماه پرداخت می‌کند و بطور کلی بیمه شدگان مستمری بگیر به طور متوسط 5 تا 25 روز زودتر از موعد حقوق خود را دریافت می‌کنند.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی  افزود: طی 2 سال اخیر افزایش حقوق سالانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و از زمان ابلاغ به سازمان تأمین اجتماعی در اردیبهشت ماه انجام شده است در حالی که پیش از این، بعضاً پرداخت افزایش حقوق‌ها از مهر ماه هر سال و طی چند قسط انجام می‌شد.

زدا ادامه داد: با توجه به اعلام افزایش حقوق سال جاری در اردیبهشت‌ماه به سازمان تأمین اجتماعی؛ حقوق فروردین‌ماه مستمری بگیران براساس سال 93 پرداخت شده است و مابه‌التفادت حقوق فروردین‌ماه آنها نیز که معادل 15 تا 17 درصد حقوق سال گذشته است، از 7 تیرماه پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز