خبرگزاری کار ایران

اعتصاب کارگران شهرداری منطقه سه اهواز پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۵۹۴

منابع کارگری در اهواز از بازگشت به کار کارگران فضای سبز شهرداری منطقه سه اهواز در پی موافقت کارفرما با خواسته‌های کارگران معترض خبر می‌دهند.

به گفتهٔ منابع کارگری ایلنا، با توافقی که عصر روز گذشته (۳۰ اردیبهشت ماه) بین مدیریت شرکت پیمانکاری امان دژ خوزستان و کارگران فضای سبز ناحیه یک و دو منطقه سه شهرداری اهوازحاصل شد، قرار بر این شد که کارفرما طی روز‌های شنبه و یکشنبه (دوم و سوم خرداد) حقوق اسفند ماه ۹۳ و دوشنبه تا سه شنبه (چهارم و پنجم خرداد) حقوق فروردین ماه ۹۴ کارگران را پرداخت کند.

پیش از این، روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری (۲۹ و۳۰ اردیبهشت) نزدیک به ۶۰ نفر از کارگران فضای سبز ناحیه یک و دو منطقه سه شهرداری اهواز در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق معوقه ۳۴۵ کارگر به مدت دو روز دست از کار کشیدند. یکی از دلایل اصلی این اعتراض صنفی بی‌توجهی کارفرمای شرکت پیمانکاری امان دژ خوزستان نسبت به مطالبات معوقه کارگران عنوان شده بود.

کارگران در روز نخست اعتصاب به ایلنا گفته بودند، دلیل پرداخت نشدن به موقع حقوق کارگران پرداخت نشدن به موقع صورت وضعیت‌های مالی شرکت پیمانکاری از سوی شهرداری است. در عین حال شهرداری ادعا داشت  همه صورت وضعیت‌های مالی این شرکت پیمانکاری را به موقع پرداخت کرده است. در این بین کارگران معترض به ایلنا گفته بودند که مدام بین ساختمانهای فرمانداری، شهرداری و شورای شهر اهواز و همچنین شرکت پیمانکاری امان دژ خوزستان «پاس کاری» می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز