خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی در کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی:

همچنان بر افزایش مزد مطابق با تورم تاکید داریم/ تورم واقعی سال قبل ۵۴درصد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۹۷

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، گفت: نرخ تورم سال گذشته اعلام شده توسط مراجع رسمی ۴۲ درصد و تورم واقعی از نظر ما ۵۴ درصد بوده است. فلذا تأکید ما بر ترمیم دستمزد تا سقف ۵۴ درصد می‌باشد و اگر این اتفاق نیافتد یقیناً جامعه کارگری و حداقل بگیران با مشکلات جدی معیشتی مواجه خواهند بود.

به گزارش ایلنا، حسن صادقی در جلسه کمیته بیمه و درمان شعب خانه کارگر کشور که در اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران برگزار شد، عنوان کرد: که نرخ تورم سال گذشته اعلام شده توسط مراجع رسمی ۴۲ درصد و تورم واقعی از نظر ما ۵۴ درصد بوده است. فلذا تأکید ما بر ترمیم دستمزد تا سقف ۵۴ درصد می‌باشد و اگر این اتفاق نیافتد یقیناً جامعه کارگری و حداقل بگیران با مشکلات جدی معیشتی مواجه خواهند بود. چرا که مبلغ افزایش فعلی حدود ۴۰ درصد معیشت آنها را تأمین خواهد کرد و ادامه این روند حتی برای صنعت و تولید کشور نیز خطرناک است.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در این جلسه ضمن خیر مقدم به نمایندگان کمیته‌های بیمه و درمان سراسر کشور و تشکر از مسئولین درمان در خصوص مشکلات درمان بیان کردند که امروز وضعیت درمان مستقیم ما که پیشانی خدمات سازمان تأمین اجتماعی است با چالشهای متعددی از جمله کمبود نیروی انسانی مواجه است. متأسفانه چند نرخی بودن تعرفه خدمات درمانی باعث خروج نیروهای متخصص از حوزه درمان تأمین اجتماعی می شود و بیمه مکمل نیز باعث به وجود آمدن نوعی بی توجهی به درمان مستقیم و تحمیل هزینه به سازمان و بازنشستگان گردیده است. این در حالی است که با وجود بیمه تکمیلی، هزینه کرد بیمار از جیب نیز افزایش یافته است. بنابراین از همه مسئولین سازمان و دلسوزان جامعه کارگری می خواهیم که نسبت به این موضوع بی توجه نباشند.

 

صادقی تاکید کرد: هدف ما از تشکیل این جلسات محکوم کردن نیست، بلکه می خواهیم مسئولین درمان بدون واسطه با نماینده خدمت گیرندگان ارتباط داشته باشند و در جریان مشکلات قرار گیرند؛ از طرفی قصد ما کمک به معاونت درمان در ارائه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان است.

 

در ادامه جلسه این کمیته هر یک از اعضای کمیته به بیان مشکلات حوزه خود پرداختند و در پایان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در تهران قول مساعد داد نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز