خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارکنان موزه‌های آمریکا به وضعیت قراردادی و حقوقی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۰۰۲

اتحادیه کارکنان موزه‌های فیلادلفیا (PMA) در یک جلسه با حضور همه کارکنان در روز یکشنبه این هفته با بلندکردن پلاکاردهایی در نشست اتحادیه‌های موزه‌های این ایالت به وضعیت مزدی و شرایط کار خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه خبری موزه‌های آمریکا، کارکنان موزه‌ها و گالری‌های هنری ایالت فیلادلفیای آمریکا در نشست اتحادیه‌های موزه‌های این ایالت به وضعیت حقوقی خود اعتراض کردند. 

اتحادیه کارکنان موزه‌های فیلادلفیا (PMA) در یک جلسه با حضور همه کارکنان در روز یکشنبه این هفته با بلندکردن پلاکاردهایی در نشست اتحادیه‌های موزه‌های این ایالت، به وضعیت مزدی و شرایط کار خود اعتراض کردند. 

کارکنان توجه خود را به اختلاف نظر با صاحبان موزه‌ها و گالری‌ها درباره قرارداد خود معطوف کرده و ادعا کردند که ممکن است با ادامه روند عدم اصلاح قراردادها دست به اعتصاب بزنند. 

در تصاویر اعتراضی منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک، اعضای اتحادیه کارکنان نوشته بودند «حقوق ما را درست پرداخت کنید»! 

این کارکنان سال گذشته در یک اعتصاب ۱۹ روزه، خواستار افزایش حقوق خود به اندازه کارکنان موزه‌های دولتی نیویورک آمریکا شدند. 

به گفته اعضای این اتحادیه، طبق شرایط قرارداد، کارمندانی که ۲۵ ساعت یا بیشتر در هفته کار می‌کنند می‌توانند به ازای هر پنج سال کار در موزه، ۵۰۰ دلار افزایش حقوق ناشی از سنوات شغلی دریافت کنند که صاحبان گالری‌ها باوجود پذیرش این امر، حقوق این کارکنان را مطابق با این بند در قرارداد افزایش نداده و در عمل مبلغ قرارداد با خود آن متناقض بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز