خبرگزاری کار ایران

اعتراض اتحادیه‌های کارگری و فعالان دانشجویی فیلادلفیا به مصرف مالیات آمریکایی‌ها در جنگ غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۲۲۹

معترضان آمریکایی حمایت بایدن از آنچه «نسل‌کشی فلسطینیان» می‌خوانند را با منابع مالی دولت -آن هم در حالی که کارگران این کشور دچار مشکلات مالی هستند- محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه خبری «ورلد ورکرز»، جمعی از تشکل‌های مدنی، کارگری و حقوق بشری ایالت فیلادلفیای آمریکا بعدازظهر سه‌شنبه در اعتراض به مصرف مالیات آمریکایی‌ها در جنگ اسرائیل علیه فلسطینیان تجمعی در مرکز این ایالت برگزار کردند. 

درحالی که بایدن برای برگزاری انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری خود را آماده کرده است، جمعی از اعضای اتحادیه‌ها و تشکل‌های مدنی آمریکا در پارک ملی تاریخی فورج در مرکز فیلادلفیا جمع شدند و به مصرف چند ده‌میلیاردی مالیات مردم آمریکا در جنگ اخیر غزه اعتراض کردند. 

این معترضان آمریکایی حمایت بایدن از آنچه «نسل کشی فلسطینیان» می‌خوانند را با منابع مالی دولت -آن هم در حالی که کارگران این کشور دچار مشکلات مالی هستند- محکوم کردند. 

دانشجویان دانشگاه نیوجرسی آمریکا نیز در این ایالت به معترضان پیوسته و از اقدامات دولت آمریکا ابراز انزجار کردند. 

معترضان به سمت دفتر خبرگزاری فاکس نیوز (از رسانه‌های حامی جنگ) حرکت کرده و تحصن چند صد نفری خود را در آنجا ادامه دادند. راهپیمایان با شعارهایی مثل: «هم اکنون آتش بس! محاصره غزه را بردارید! آزادی حق فلسطین است! و "جو بایدن" نسل کشی را متوقف کن!» خواستار فشار بر دولت برای پایان این جنگ شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز