خبرگزاری کار ایران

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با ایلنا:

۷۲ درصد آمریکایی‌ها روایت فلسطینی‌ها از جنگ غزه را قبول دارند/ نوار غزه به خطر بیفتد؛ حزب‌الله وارد میدان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۷۷۷

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: قبل از ۷ اکتبر پذیرش روایت فلسطینی‌ها از جنگ در آمریکا ۳۲ درصد بود، یعنی فقط ۳۲ درصد مردم آمریکا روایت فلسطینی‌ها را قبول داشتند، اما این رقم هم اکنون به ۷۲ درصد رسیده است یعنی مردم آمریکا هم می‌دانند روایت صحیح با فلسطینی هاست.

«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد مستندسازی وقایع این دوره از جنگ غزه و اسرائیل بیان کرد: آنچه در غزه جنگ رخ می‌دهد، خودش یک فیلم مستند است که هر روز از رسانه‌ها پخش می‌شود. 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: هزار قصه در نوار غزه رخ می‌دهد که همه آن‌ها بسیار دردناک و نشان دهنده تراژدی است که آنجا اتفاق می‌افتد و جنون و دیوانگی دشمن را به رخ می‌کشد و شبکه‌های تلویزیونی و خبری گوناگون این فجایع را نشان می‌دهند و امروز یک جهان شاهد این جنگ است. به همین جهت معتقدم رسانه‌ها در این وضعیت می‌توانند روایت را به درستی منتقل کنند تا همه دنیا بدانند که در غزه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و همین روایت صحیح رسانه‌ها، خودش تبدیل به مستنداتی از جنگ می‌شود. 

ابوشریف تصریح کرد: در صورتی که دنیا به حقیقت جنگ بین مردم فلسطین و اسرائیل پی ببرد، ما در این جنگ بهتر پیش خواهیم رفت. باید مسئله فلسطین برای جهانیان بیش از پیش تشریح شود. 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد: بیشترین پیروزی که در این دوران از جنگ به دست آوردیم این بود که روایت فلسطینی‌ها از این ظلم در مقابل روایت و تبلیغات دروغین صهیونیست‌ها پیروز شد و دنیا امروز روایت فلسطین از جنگ را به جای روایت اسرائیلی‌ها پذیرفته است و دشمن این بار نتوانست آنچه خودش می‌خواهد را به دروغ منتشر کند. 

ابوشریف افزود: همه چیز در این جنگ عیان است، اما لازم است که همه ما از این جنگ روایت درستی را بیان کنیم.متاسفانه برخی از مردم، هنوز روایت طرف مقابل یعنی صهیونیست‌ها را بیشتر از روایت فلسطینی‌ها می‌شنوند. 

به گفته ابوشریف از جمله پیروزی‌های این دوره از جنگ، تایید روایت فلسطینی‌ها در غرب بود که پیش‌تر و قبل از ۷ اکتبر پذیرش روایت فلسطینی‌ها از جنگ در آمریکا ۳۲ درصد بوده است یعنی فقط ۳۲ درصد مردم آمریکا روایت فلسطینی‌ها را قبول داشتند، اما این رقم هم اکنون به ۷۲ درصد رسیده است یعنی مردم آمریکا هم می‌دانند روایت صحیح با فلسطینی‌هاست. 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد: جالب اینجاست که اکثرا کسانی که روایت فلسطینی‌ها را قبول دارند، از ۱۸ سال تا حدود ۳۵ سال هستند یعنی جوانان هوشیار متوجه روایت صحیح این جنگ هستند. 

او با اشاره به اینکه در منطقه نیز افراد زیادی متوجه روایت صحیح جنگ هستند، به حزب الله اشاره کرد و گفت: سیدحسن نصرالله و حزب الله همیشه حامی ما بودند. فرماندگان مقاومت از جمله حماس و جهاد اسلامی در لبنان حضور دارند و به صورت دوره‌ای با سیدحسن نصرالله دیدار دارند و در جریان همه جزئیات نبرد ما هستند. 

ابوشریف گفت: شرکت در چنین جنگی کار کوچکی نیست و حمایت و کوشش بالایی باید وجود داشته باشد که محور مقاومت هم خوشبختانه با قدرت عمل می‌کند. 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: عملیات امروز حماس نسبت به ۷ اکتبر بسیار گسترده‌تر شده است، ضمن اینکه تعداد کشته‌ها و مجروحان صهیونیست‌ها بالاست. پس همچنان عملیات‌های حماس نتایج بزرگی به همراه دارد. اگر وضع منطقه متفاوت شود و نوار غزه به خطر بیفتد، می‌دانیم که حزب الله لبنان حتما به حماس یاری می‌رساند. از ابتدای جنگ نیز موضوع شکست نوار غزه برای ما خط قرمز بوده است و پیروزی مقاومت حتمی خواهد بود و ما هرگز از اهداف خود دست نمی‌کشیم. اگر این جنگ دیوانه‌وار ادامه پیدا کند، حزب‌الله وارد میدان می‌شود.

انتهای پیام/
فاطمه رستمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز