خبرگزاری کار ایران

طی سه روز گذشته رخ داد؛

مرگ و مصدومیت ۱۰ کارگر در چهار حادثه شغلی متفاوت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۴۷۵

طی سه روز گذشته، ۱۰کارگر در چهار حادثه جداگانه شغلی در شهرهای، تهران، بندر عباس، اردستان واراک جان خود را از دست داده یا زخمی شدند.

به گزارش ایلنا، در حادثه اول که روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه در یک ساختمان نیمه کار و در حال ساخت در خیابان میرداماد تهران رخ داد، چهار کارگر بر اثر تخریب ناگهانی سقف طبقه فوقانی ساختمان دچار مصدومیت می‌شوند.

سیدجلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران) با تشریح این حادثه گفت: در پی این اتفاق که بدنبال رعایت نشدن نکات ایمنی رخ داد سقف طبقه ششم بر روی ۴ کارگری که در طبقه پنج مشغول کار بودند فرو ریخت، وکارگران مصدوم به بیمارستان اعزام شدند.

در حادثه دوم که در روزپنج شنبه ۱۷ اسفند ماه رخ داده است، چهار کارگر بر اثر آتش سوزی کوره طرح توسعه فاز ۳ شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس دچار حادثه سوختگی شدند که در نتیجه یکی از کارگران در محل جان باخت.

مهرداد حسن زاده (مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان) درباره آخرین جزیئات این حادثه گفته است؛ حدود ساعت ۱۱ صبح پنجشنبه کوره طرح توسعه فاز ۳ شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس که یک شرکت خصوصی است د ژار اتش سوزی شد که در نتیجه ان یک نفر در محل جان خودرا از دست داد وسه نفر هم دچار سوختگی شدند که توسط امداد ونجات به مرکز درمانی شهید محمدی بندرعباس اعزام شدند.

در حادثه سوم که باز هم روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه رخ داد یک کارگر حدودا ۴۳ساله که سوار بر موتور در محوطه داخلی کارخانه دنیای فلزاردستان درحال حرکت بود با یک تریلی حامل بار لوله برخود کرد وبر اثر شدن جراحات وارده جان باخت.

اما در حادثه دیگر که شب گذشته جمعه ۱۸ اسفند ماه رخ داد، یک کارگر مقنی که شبانه در حال حفر چاه در حوالی شهر مهاجران اراک بود، بر اثر سقوط از ارتفاع چاه جان خود را از دست داد. .

محسن فضلی (سرپرست آتش نشانی اراک) درباره این حادثه که برای یک کارگر حدودا ۴۰ساله اتفاق افتاده، گفت: این حادثه در ساعت ۲۱:۲۴ دقیقه شب گذشته (جمعه) برای یک کارگر اراکی در حالی اتفاق افتاد که وی حین کار در چاهی در منطقه شهر مهاجران از ارتفاع ۳۰ متری به انتهای چاه سقوط می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز