خبرگزاری کار ایران

یک کاندیدای انتخاباتی مورد حمایت جامعه کارگری:

مجلس باید امنیت شغلی، مسکن و معیشت جامعه کارگری را پیگیری کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۳۵۳

هدایت نیک نژاد، متولد اردبیل و کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، انگیزه خود را از شرکت در کاندیداتوری انتخابات، کمک به قشر محروم و مستضعف جامعه بویژه کارگران اعلام می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هدایت نیک نژاد با ۵۹ سال سن دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است و می‌گوید: اولویت اصلی برنامه‌های من افزایش قدرت خرید جامعه کارگری متناسب با میزان تورم و اولویت بعدی جلوگیری از استثمار جامعه کارگری توسط بعضی از پیمانکاران است.

او ادامه می‌دهد: اولویت اول و اصلی من احقاق حقوق مردم است، به خصوص حق درمان و آموزش رایگان. افزایش دستمزد کارگران و قشر متوسط و ضعیف جامعه؛ ساماندهی نیروی کار فصلی و فراهم‌سازی امکانات رفاهی آن‌ها و تلاش برای اختصاص بودجه سالانه به منظور خانه‌دار شدن جامعه کارگری. توانمندسازی زنان و بانوان با کارآفرینی در منزل و بیمه رایگان زنان خانه‌دار و در نظر گرفتن حداقل حقوق برای زنان و حتی جوانان بیکار تا حداقل نیازهای زندگی را برطرف کرده و امید به آینده و زندگی در آن‌ها بیشتر شود، اولویت‌های بعدی من برای ورود به مجلس است.

نیک نژاد معتقد است؛ جامعه کارگری با چالش‌هایی چون نبود امنیت شغلی، تامین معیشت و عدم وصول مطالبات معوق روبرو است که هر کدام از این مسایل به‌گونه‌ای زندگی روزمره این قشر زحمتکش را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند و می‌بایست این مشکلات با اقدامات جامع و کارآمد نهادهای مسئول برطرف شود.

نیک نژاد گفت: باید بتوانیم کاری کنیم که کارگران از شرافت و عزت بالاتری برخوردار باشند و احساس شرافت و غرور کنند. باید کاری کنیم تا کارگران ما به آن کاری که می‌کنند افتخار کنند و باید این معنا را در میان قشر کارگر ایجاد کنیم.

وی دارای کد انتخاباتی ۸۷۶۱ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز