خبرگزاری کار ایران

تصویب صورت مالی ۱۴۰۰ صندوق بازنشستگی فولاد با حضور وزیر کار/ واریز حقوق دی ماه بازنشستگان فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۵۶۴

در مجمع عمومی عادی سالانه صندوق بازنشستگی فولاد معاون رفاه و اقتصادی و دبیر هیات امنا، صورت‌های مالی صندوق فولاد منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ در مجمع عمومی صندوق فولاد به تصویب رساندند.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی عادی سالانه صندوق بازنشستگی فولاد به ریاست صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دفتر دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه برگزار شد. 

در این جلسه که معاون رفاه و اقتصادی و دبیر هیات امنا، صورت‌های مالی صندوق فولاد منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ در مجمع عمومی صندوق فولاد به تصویب رسید. 

ارکان صندوق، هیات امنا، هیات مدیره، هیات نظارت و جمعی از معاونان و مدیران صندوق فولاد در این مجمع حضور داشتند و در ادامه آن سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گزارشی از عملکرد این صندوق ارائه داد و از حمایت‌های وزیر کار تشکر نمود. 

همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت حقوق دی ماه بازنشستگان فولاد خبر داد و گفت: با تاکید و پیگیری مدیرعامل صندوق و تلاش همکارانم در معاونت توسعه مدیریت و منابع حقوق دی ماه بازنشستگان صندوق فولاد به حساب این عزیزان واریز شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز