خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

نیروهای بخش فروش بلیت مترو حقوق مهر را نگرفته‌اند/ هزینه‌ی ایرادِ دستگاه را از ما می‌گیرند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۳۴۶

نیروهای بخش فروش بلیت مترو از عدم دریافتِ حقوق مهرماه خبر دادند.

نیروهای بخش فروش بلیت مترو در تماس با خبرنگار ایلنا، به رویه‌ی تأخیر در پرداختِ حقوق خود اعتراض کردند و از عدم دریافتِ حقوق مهرماه خبر دادند. 

آن‌ها می‌گویند: به دلیلِ‌ عدم پرداختِ حق بیمه ازسویِ شرکتِ پیمانکار، با مشکلِ خدماتِ درمانی مواجه شده‌ایم و در مراجعه به مراکز درمانی پیغامِ‌ عدم پشتیبانیِ خدماتِ درمانی دریافت می‌کنیم و مجبور هستیم هزینه‌ی درمان را از جیب خود پرداخت کنیم. 

این نیروها می‌گویند: مصیبتِ دریافتِ با تأخیرِ حقوق ناچیز در کنارِ نداشتنِ خدماتِ درمانی، فشار زیادی به ما وارد کرده است. 

این نیروها همچنین به تغییرِ اجباری شیفت‌های خود معترض هستند و می‌گویند: پیمانکارِ جدید برای آنکه حق شیفت پرداخت نکند، یک هفته روزکاری و یک هفته عصرکاری را به یک ماه صبح کاری و یک ماه عصر کاری تغییر داده که این تغییر بدونِ رضایتِ نیروها انجام شده که این وضع زندگیِ ما را مختل کرده است. 

آن‌ها همچنین به نداشتنِ قراردادِ کار معترض هستند و می‌گویند: شرکتِ پیمانکار از خردادماه قراردادی با ما نبسته است. 

نیروهای بخش فروش بلیت مترو در موردِ هزینه‌ای که بابتِ مشکلاتِ دستگاه‌های پوز باید از جیب خود بپردازند، می‌گویند: دستگاه پوز بانک شهر برای صدور بلیت در باجه‌های فروش بلیت قرار دارد و متصدی برای فروش نقدی از این دستگاه‌ها استفاده می‌کند. به این صورت که با کارت مخصوص متصدی یا پوز بانک شهر کارت می‌کشیم و بلیت چاپ می‌شود. مشکل اینجاست که در موارد بسیاری، روزانه وقتی کارت می‌کشیم، پیغام در حال پردازش و چاپ بلیت داده می‌شود اما دستگاه بلیت صادر نمی‌کند. در این صورت ما به سیستم بدهکار می‌شویم و طی هفته که باید تسویه کنیم، همیشه مبالغی بدهکار هستیم و با آمار ارسالی از طرف مسئولین اختلاف مبلغ داریم که این اختلاف را نیروها باید از جیبِ خود و حقوقِ ناچیزی که با تأخیر پرداخت می‌کنند بپردازند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز