خبرگزاری کار ایران

انتظار برای بازگشایی «بستنی عسل»

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۰۲۷

کارگران قدیمی واحد تعطیل شده «بستنی عسل» در استان کردستان می‌گویند: علارغم تاکید مسئولان در بازگشایی واحد «بستنی عسل»، هنوز این واحد بازگشایی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران قدیمی «بستنی عسل» همچنان در انتظار بازگشایی کارخانه هستند.

این واحد تولیدی سال ۸۵ در شهرک صنعتی شماره یک سنندج شروع به فعالیت تولیدی کرده و سال ۱۳۹۴ فاز دوم کارخانه با حضور معاون اول رئیس جمهور وقت راه‌اندازی شده است تا جایی که وضعیت کارخانه رو به بهبودی رفت و تعدادی کارگر مشغول کار شدند اما شرایط به یکباره تغییر کرد و کارفرما ناچار شد تولید را با ۱۲۰کارگر در فروردین ماه سال ۹۶ متوقف کند.

یکی از کارگران سابق کارخانه بستنی عسل در سنندج با بیان اینکه مشکل این کارخانه «بی‌توجهی و بی‌اعتنایی» است، گفت: مشکلات این کارخانه در زمان تعطیلی کمبود منابع مالی و سرمایه در گردش بود که آن زمان مسئولان برای کمک به کارخانه همکاری نکردند.

او با بیان اینکه این واحد تولیدی گنجایش اشتغال حدود هزار کارگر را دارد، درباره وضعیت تولید کارخانه گفت: این کارخانه به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده‌های بستنی ظرفیت تولیدی خیلی خوبی برای فروش داشت که محصولات خود را با بهترین کیفیت به کشورهای همجوار صادر می‌کرد و در واقع جزو واحدهای تولیدی موفق استان کردستان محسوب می‌شد.

وی با بیان اینکه چندین مرتبه مسئولان از این کارخانه بازدید کرده و قول احیای این کارخانه و بازگشت به کار مجدد کارگران را با تامین منابع مالی داده‌اند، در پایان افزود: از زمان آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری آقای روحانی مرتبا مسئولان از این کارخانه بازدید کرده و قول پرداخت تسهیلات بانکی را برای از سر گیری فعالیت این واحد تولیدی داده‌اند اما هنوز عملی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز