خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

وزارت بهداشت منابع لازم برای فوق‌العاده خاص را در بودجه ببیند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۲۷۹

نماینده جمعی از اعضای کادر سلامت گفت: انتظار داریم بعد از قول‌های متعدد طی ۴ سال گذشته، امسال منابع برقراری فوق‌العاده خاص در بودجه ۱۴۰۳ دیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا سقائیان فرد، نماینده جمعی از اعضای کادر سلامت، با اشاره به اینکه مخالفان برقراری فوق‌العاده خاص کادر سلامت نبود منابع کافی را دلیلِ مخالفتِ خود با این مطالبه می‌دانند، گفت: سال گذشته قرار بود وزارت بهداشت از محل درآمد اختصاصیِ خود این مطالبه را به سرانجام برساند. قرار بود این موضوع در لایحه بودجه ۱۴۰۲دیده شود اما نمایندگان مجلس با آن مخالفت کردند. 

وی گفت: انتظار داریم بعد از قول‌های متعدد طی ۴ سال گذشته، امسال منابع برقراری فوق‌العاده خاص در بودجه ۱۴۰۳ دیده شود. 

سقائیان فرد اشاره کرد: آنطور که مسئولان گفته‌اند قرار است بخشی از ۶میلیارد دلار پول آزاد شده‌ی ایران به دارو و بخشی دیگر به کالاهای اساسی تخصیص داده شود. 

وی گفت: اگر این پول‌ها آزاد نشده بود، وزارت بهداشت برای تامین دارو باید بودجه‌ای تخصیص می‌داد. سال گذشته ۴۵ همت در این خصوص اختصاص دادند که البته کافی نبود اما به هر حال وزارت بهداشت محل اعتباری برای دارو در بودجه دیده بود. 

سقائیان فرد گفت: با توجه به اینکه منابعی برای دارو اختصاص داده شده و دست وزارت بهداشت برای تامین اعتبار فوق‌العاده خاص کادر سلامت باز شده است، از مسئولان می‌خواهیم امسال منابعی را برای فوق‌العاده خاص کادر سلامت در بودجه ۱۴۰۳ ببینند و به وعده‌ی ۴ ساله‌ی خود عمل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز