خبرگزاری کار ایران

طرح مشکلاتِ کارگزاران مخابرات روستایی/ تبعیض برچیده شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۵۶۶

کارگزاران مخابرات روستایی در نشستی با معاونت سرمایه انسانی شرکت مخابرات، مهم‌ترین مطالبات خود را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از انتصاب علی مطهری به عنوان مدیریت توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران، نمایندگان جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور در تاریخ ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در نشستی در محل ساختمان معاونت توسعه سرمایه انسانی، مشکلات خود را با وی مطرح کردند.

به گفته‌ی این فعالان کارگری، در این نشست خواسته‌های اصلی جامعه‌ی کارگزاران مخابرات روستایی کشور به صورت شفاهی و طی نامه‌ای کتبی مطرح شد.

مهم‌ترین خواسته‌های مطرح در این نشست به شرح زیر است:

۱. مشمولیت پایه سنوات و طرح طبقه‌بندی کارگزاران مخابرات روستایی از زمان خصوصی‌سازی شرکت مخابرات ایران طبق رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری و نیز لحاظ کردن سابقه و مدرک تحصیلی در طرح طبقه‌بندی.

۲. اجرای بیمه تکمیلی برای کارگزاران مخابرات روستایی و رفع خلاءهای بیمه‌ای تعدادی از کارگزاران در زمان خصوصی‌سازی و دولتی.

۳ . پرداخت حق اولاد دختران (اناث) بالای ۱۸ سال به کارگزاران مخابرات روستایی بمانند دیگر کارکنان شهری شرکت مخابرات.

۴. تعیین تکلیف و یکنواخت سازی محاسبه و پرداخت هزینه‌های اقماری‌ها، مراکز پرظرفیت و ایاب و ذهاب (تردد) و اعلام آن به استانها و نیز پرداخت حق لباس که بجز سال ۹۹ تابحال پرداخت نگردیده است.

۵ . استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارگزاران مخابرات روستایی در سطوح مختلف مدیریتی، اداری و فنی ادارات مخابرات شهرستانها و استانها.

۶ . رفع مشکل دیرپرداخت حقوق ماهیانه کارگزاران مخابرات روستایی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز