خبرگزاری کار ایران

نارضایتی کارگران پیمانکاری شهرداری دهلران از حقوق دریافتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۳۶۳

تعدادی از کارگران پیمانکاری خدماتی شاغل در شهرداری دهلران از حداقل دریافتی دستمزد خود رضایت ندارند.

یک کارگر شاغل در شهرداری دهلران در تماس با خبرنگار ایلنا، گفت: ما تعدادی کارگر پیمانکاری خدماتی پیمانکاری شاغل در مجموعه شهرداری دهلران در استان ایلام هستیم که درآمد برخی از ما نزدیک به حداقل حقوق است و دریافتی ماهانه‌مان کفاف معاش زندگی‌مان را نمی‌دهد.

به گفته وی، کارگران پیمانکاری خدماتی شهرداری دهلران، ماهانه مبلغی نزدیک به حداقل حقوق دریافت می‌کنند که این رقم باتوجه به افزایش روزانه قیمت بسیاری از اقلام مصرفی و غذایی ناچیز است.

این کارگر افزود: جدا از همه مشکلات کارفرما بخشی از همین حداقل دستمزد را در هر ماه کم می‌کند. عیدی و سنوات نیز در پایان سال به درستی پرداخت نمی‌شود و پرداخت حق بیمه هر چند ماه یکبار با مشکل همراه بوده است.

وی گفت: همه ما سالهاست به صورت حجمی تحت مسئولیت شرکت پیمانکار مشغول کاریم و تلاش زیادی برای حذف فعالیت پیمانکار انجام داده‌ایم اما نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

به گفته وی؛ علیرغم اینکه مسئولان شهری از وضعیت ما باخبرند اما در خصوص افزایش حقوق کارگران مجموعه شهرداری شهر دهلران اقدامی صورت نداده‌اند.

این کارگر با بیان اینکه از مزایای سختی کار و طرح طبقه‌بندی مشاغل هم محروم هستیم، ادامه داد: هر زمان پیگیر پرداخت مطالبات خود از مسئولان می‌شویم به جای چاره‌اندیشی از ما می‌خواهند شرایط و وضعیت بی‌پولی شهرداری را درک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز