خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت مازندران:

رمز توسعه و پیشرفت استان حمایت از تولید و کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۵۱۶

مدیرکل سازمان صمت مازندران بر آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت جهت حمایت از تعاونی‌های مصرف و اتحادیه امکان این استان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در دیدار نمایندگان کارگری، بازنشستگان و صنوف مختلف استان تاکید کرد: رمز توسعه و پیشرفت استان مازندران حمایت از تولید و کارگران به عنوان رکن اصلی اقتصاد است. 

نادعلی کهنسال (مدیرکل صمت استان مازندران) که به‌مناسبت هفته دولت میزبان تشکل‌های کارگری و بازنشستگی استان مازندران بود، شعار سال جاری با عنوان مهار تورم و رشد تولید را بیانگر دغدغه مقام معظم رهبری و ارکان نظام دانست و گفت: حمایت ازتولید در واقع حمایت از کارگر ایرانی است و این مهم مبین تدابیر عالمانه معظم‌له می‌باشد. 

مدیرکل صمت استان مازندران با اشاره به اشتغال بیش از ۹۰ هزار نفر در بیش از ۲۶۰۰ واحد صنعتی استان اظهار امیدواری نمود که با راه اندازی پتروشیمی مازندران با حمایت‌های دولت و همدلی مسئولان مازندران شاهد اشتغال‌زایی مناسب در استان باشیم. 

مدیرکل سازمان صمت مازندران در ادامه صحبت‌های خود ضمن تجلیل از زحمات و ایثارگری‌های کارگران شریف و بازنشستگان گرامی برای اعتلا و پیشرفت تولید در این استان بر آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت جهت حمایت از تعاونی‌های مصرف و اتحادیه امکان استان تأکید کرد. 

در این دیدار نصرالله دریابیگی (دبیر اجرایی خانه کارگر و مسئول کانون بازنشستگان تامین مازندران) ضمن تبریک هفته دولت و انتخاب نادعلی کهنسال برای پست مدیرکلی صمت مازندران و برگزیدگی وی به‌عنوان مدیرکل برتر صمت و دستگاه برتر اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی، از حمایت او جهت تقویت تعاونی‌های مصرف کارگری و اتحادیه امکان قدردانی کرد و خواستار مساعدت این سازمان برای تأمین ارزاق مورد نیاز کارگران و بازنشستگان با ارز ترجیحی برای اقلامی همچون برنج، مرغ، گوشت و شکر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز