خبرگزاری کار ایران

نماینده بابل در مجلس:

نگرانی کارگران و بازنشستگان درباره لایحه برنامه هفتم توسعه برحق است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۴۸

نماینده مردم بابل در مجلس؛ دغدغه‌های جامعه کارگری و تشکل‌ها بابت لایحه برنامه هفتم توسعه را برحق دانست و گفت: منتخبان مردم در مجلس دل نگرانی‌های مردم و آحاد کارگران شریف را درک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مازندران، کریمی در دیدار با تشکل‌های کارگری و بازنشستگان استان و روسای ادارات کار و تامین اجتماعی با اشاره به این مطلب که مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و محرومان و مستضعفان است، تصریح کرد: لایحه برنامه هفتم توسعه توسط هیات رئیسه به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع و پس از طی فرآیندهای مختلف با تامین منافع مردم به تصویب مجلس خواهد رسید.

در این نشست «نصرالله دریابیگی» دبیر اجرایی خانه کارگر با اشاره به شرایط ناگوار معیشتی و مالی کارگران و بازنشستگان کشور و استان گفت: برخی مفاد لایحه برنامه هفتم توسعه به گونه‌ای تنظیم شده که گویی می‌خواهند تولید و کارگران را سر ببرند و استثمار نیروی کار را در قرن معاصر ترویج دهند.

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با تاکید بر وفاداری و عشق کارگران به نظام و انقلاب و رهبری گفت: تدوین کنندگان این لایحه گویی به دنبال اختلاف‌افکنی میان تشکل‌های کارگری و بدبین کردن کارگران و بازنشستگان به نظام و مسئولین هستند و من به عنوان خادم جامعه کارگری اعلام می‌کنم که اگر مفاد این لایحه منافع و معیشت و امنیت کارگران را به خطر بیندازد سکوت نخواهیم کرد.

او گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب قانون باید به نفع مردم و اقشارضعیف جامعه تدوین و تصویب گردد.

دریابیگی ضمن قدردانی از همراهی و همدردی نمایندگان مجلس به خصوص نماینده مردم بابل با کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: در نظامی که مبنای آن خدا و پیامبر(ص) و رحمت الهی است؛ انتظار می‌رود قوانین با هدف تحقق عدالت درجامعه و تقسیم عادلانه ثروت و بهبود معیشت اقشار مختلف جامعه خصوصا اقشار آسیب پذیر تدوین و تصویب شوند در این میان کارگران وبازنشستگان به عنوان اقشار مولد وپیران خرد باید بیش از پیش مورد توجه باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز