خبرگزاری کار ایران

مرتضوی:

اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارت کار شفافیت و ارتقای بهره‌وری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۲۴۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارت کار را شفافیت در عملکرد و حرکت در مسیر ارتقای بهره‌وری و رشد تولید عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، سید صولت مرتضوی با بیان اینکه پالایش و جلوگیری از خام‌فروشی محصولات نفت و گاز در کشور می‌تواند جهشی در رشد تولید در این عرصه باشد، گفت: یکی از برنامه‌های ویژه شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید ارتقای بهره‌وری باشد بنابراین اصلاح فرآیندها می‌تواند محرکی برای رشد تولید باشد.

وی، اصلاح چرخه تولید و عرضه را نیز در رشد تولید مهم دانست و اظهار داشت: منابع بسیار کشور امکان سرمایه‌گذاری‌های گسترده را به ما می‌دهد و در این مسیر ضروری است با ایجاد صنایع فرآوری از خام‌فروشی جلوگیری شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رشد تولید منجر به رونق اشتغال نیز خواهد شد، تصریح کرد: این مهم نیازمند توانمندسازی جامعه کارگری برای ارتقای دانش است.

مرتضوی اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارتخانه را شفافیت در عملکرد و حرکت در مسیر ارتقای بهره‌وری و رشد تولید برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های مهم ما در سال جاری واگذاری شرکت‌ها و خروج از بنگاه‌داری است.

وی ادامه داد: امیدآفرینی در بخش کارگری و توجه به مطالبات آنان نیز با هدف حرکت در مسیر تحقق شعار سال دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز