خبرگزاری کار ایران

مرتضوی:

تعیین دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ در مرحله کارشناسی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۴۳۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: جلسات کارشناسی مربوط به تعیین دستمزد کارگران توسط نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، سید صولت مرتضوی گفت: تعیین حقوق و مزد کارگران بر اساس فرایند قانونی و اصل بر سه‌جانبه‌گرایی است. باید نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت به تفاهم برسند که در ادامه نتیجه ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: جلسات مربوط به تعیین دستمزد کارگران توسط نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در حال برگزاری است و کارشناسان فعالیت‌هایشان را انجام می‌دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه وزارت کار برنامه‌های مختلفی برای شناسایی افراد جویای کار انجام داده است، اظهار داشت: راهکارهای مناسبی برای کارگران به خصوص کارگران متأهل و دارای فرزند در نظر گرفته شده است.

به گفته مرتضوی، کارگاه‌ها با کمبود نیروی کار مجرب مواجه هستند که در این راستا سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بر اساس نیاز کارخانه‌ها نیروهای کار را تربیت کرده و در اختیار آنها قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در حوزه اشتغال اهتمام جدی دارد، تصریح کرد: درصدد هستیم با اقدامات مختلف رکورد جدیدی را اشتغال ثبت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز