خبرگزاری کار ایران

در تماس‌های جداگانه مطرح شد؛

«طرح ساماندهی» این هفته به صحن بیاید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۷۳۵

گروه‌های مختلف خواستار تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در هفته جاری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه‌های مختلف در تماس‌های جداگانه خواستار تعیین تکلیف طرح ساماندهی در هفته جاری شدند؛ جامعه‌ی هدف می‌خواهند این طرح با فوریت بالا به صحن بیاید و مصوب شود.

یک گروه، شرکتی‌های صداوسیما هستند که به گفته‌ی اسدی یکی از آن‌ها، بیش از دو سال است در انتظار برقراری عدالت مزدی و تامین امنیت شغلی هستند.

او ادامه می دهد: به نظر می‌رسد مخالفت برخی مقامات دولت با طرح ساماندهی و حذف پیمانکاران ادامه دارد اما از نمایندگان مجلس و به طور مشخص هیات رئیسه مجلس می‌خواهیم قبل از پایان هفته جاری طرح را به صحن بیاورند و با فوریت بالا مصوب کنند.

این نیروی شرکتی صداوسیما افزود: اگر کار را بازهم به تاخیر بکشانند، نوبت به لایحه بودجه سال بعد و برنامه هفتم می‌رسد و طرح ساماندهی بازهم پشت صف از تصویب جا می‌ماند لذا همین هفته کار را تمام کنند.

پرستاران شرکتی نیز از گروه‌های منتظر تصویب طرح هستند؛ محمد زاده یکی از این پرستاران، از تبعیض میان کادر درمانی کشور انتقاد می‌کند و می‌گوید: تنها راه برطرف شدن این تبعیض، تصویب طرح ساماندهی‌ست؛ وقتی طرح مصوب شود، وزارت بهداشت ناچار است به الزامات طرح تمکین کند و تمام شرکت‌های پیمانکاری را حذف کند.

به گفته‌ی وی، تا پیمانکاران حذف نشوند، عدالت در زیرمجموعه‌ی وزارت بهداشت محقق نخواهد شد؛ نمایندگان مجلس با وجود مخالفت دولتی‌ها بایستی طرح را به صحن بیاورند و مصوب کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز