خبرگزاری کار ایران

رامین اناری:

هیات رئیسه طرح ساماندهی را به صحن بیاورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۵۴۷

نماینده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور گفت: اگر مجلس همانطور که مدعی‌ست همراه کارگران است؛ طرح را مصوب کند و بگذارد اگر قرار است به مانع بخورد در مراحل بعدی باشد.

رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به نطق‌های نمایندگان مجلس در صحن علنی می‌گوید: به نظر می‌رسد نمایندگان با طرح موافقند و به دنبال تصویب طرح هستند؛ دو سال است که نمایندگان مجلس موافقت و همراهی خود را اعلام می‌کنند؛ در رایزنی‌هایی که با آن‌ها داشتیم بازهم بر این همراهی و موافقت تاکید کردند.

او مسئولیت را متوجه هیات رئیسه مجلس می‌داند و می‌گوید: هیات رئیسه باید قبل از پایان ماه در همین هفته یا هفته بعد، هرچه سریع‌تر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را به صحن بیاورد تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود؛ این مسئولیت سنگین از جانب هزاران خانواده‌ی کارگری کشور برعهده‌ی هیات رئیسه مجلس است.

اناری در ارتباط با مخالفت سازمان امور استخدامی با تصویب طرح می‌گوید: نمایندگان مجلس به ما گفته‌اند که سازمان امور استخدامی همچنان با طرح ساماندهی مخالف است و کارشکنی می‌کند اما خواسته‌ی ما این است که هیات رئیسه مجلس شهامت و ایستادگی داشته باشد و طرح را به صحن بیاورد تا تکلیف آن معلوم شود. اگر قرار است تصویب شود، بشود و اگر نمایندگان مخالفند، رای ندهند تا ما بدانیم تکلیف‌مان چیست.

به گفته‌ی وی، اگر مجلس همانطور که مدعی‌ست همراه کارگران است؛ طرح را مصوب کند و بگذارد اگر قرار است به مانع بخورد در مراحل بعدی باشد.

او در پایان تاکید می‌کند: همین یک هفته ده روز کار را تعیین تکلیف کنند تا هزاران خانواده بعد از دو سال انتظار از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز