خبرگزاری کار ایران

انتقاد فعالان پویش طرح ساماندهی:

آیا صداوسیما موافق پیمانکاران است؟/ طرح ساماندهی در گفت‌وگو با رئیس‌مجلس مورد توجه قرار نگرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۰۷۷

فعالان پویش طرح ساماندهی از عملکرد صداوسیما انتقاد کرد.

فعالان پویش طرح ساماندهی در تماس با خبرنگار ایلنا، با انتقاد از عملکرد جانبدارانه‌ی صداوسیما گفتند: شب گذشته قالیباف (ریاست مجلس) با شبکه یک سیما گفتگوی زنده داشت؛ ما اعضای پویش طرح ساماندهی بالای سه هزار پیامک به شبکه یک سیما ارسال کردیم و درخواست نمودیم که تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از رئیس مجلس پیگیری کنند اما هیچ تاثیری نداشت؛ حتی یک سوال ساده در این رابطه نپرسیدند!

آن‌ها ضمن انتقاد از این بی‌توجهی افزودند: این سوال برای ما پیش آمده که نکند صداوسیما حامی پیمانکاران است و با حذف دست‌های واسطه مخالف است. چه منافعی دارند که حاضر نیستند حتی یک سوال از رئیس مجلس بپرسند؛ هزاران خانواده در کشور منتظر تصویب این طرح هستند؛ سه هزار پیامک دادیم اما یک سوال هم نپرسیدند!

این فعالان در عین حال از سکوت نمایندگان مجلس، هیات رئیسه مجلس و عدم پاسخگویی و شفافیت آن‌ها انتقاد کردند؛ رامین اناری (نماینده این فعالان) خطاب به نمایندگان مجلس می‌گوید: بیش از یکسال است فقط وعده می‌دهند؛ شش آذر آخرین زمان بود؛ اگر تا هفته بعد طرح به صحن نیاید، دیگر امیدی به این نمایندگان نخواهیم داشت؛ در صورت عدم تصویب طرح، لطف کنند و برای انتخابات بعدی اصلاً هزینه نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز